menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

lørdag den 19. januar 2013

"Catching-up"


Nu, hvor jeg har været fraværende på bloggen i næsten et halvt år, kan jeg godt få helt dårlig samvittighed overfor mine 4 unger over ikke at have dokumenteret vores hverdag i al den tid...

Jeg har benyttet mig af Instagram - og bevares, det er bestemt en god erstatning! Men det er alligevel bare slet slet ikke det samme!!!

Instagram er her-og-nu billeder, og de er vel nærmest glemt igen kort efter... Derfor tænker jeg at der nok vil være en del af mine Instagram-billeder der kommer til at ende sine dage her på bloggen - jeg har jo en del "catching-up" to do ;)


Billedet her er fra vores fantastiske efterårsferie i sommerhuset ved Søndervig... Vi holder stort set altid vores efterårsferie, vinterferie, påskeferie og lidt sommerferie derude - men det næste halve år står sommerhuset under om/til-bygning, så vi kommer nok først derud igen til sommer...

Til gengæld har jeg et STORT ønske om at hele vores sommerferie skal holdes derude... Nu må vi se om resten af familien er enig med mig... Nogle drømmer nemlig om charter - andre om kør-selv-ferie... ;)

Ihvertfald tænker jeg at det kunne være fantastisk med sådan en hyggelig og rolig sommer ved det charmerende, fascinerende og storslåede Vesterhav - specielt også når nu vi sådan får bygget til og får mere plads til hele familien!!! :)

Her til slut spam'es i lige med lidt efterårsferie-billeder fra vores elskede sommerhus... :)













Og ja, så er jeg lissom i gang med det dersens "catching-up" ;)

underskrift copy

1 kommentar:

  1. Dejlige billeder og dejligt - at du er på igen Tina. Knus Dorte

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...