menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

fredag den 25. januar 2013

...

Jeg skal da lige love for, at sygdommen har sat sit præg på hele vores uge!!! Men i dag er sidste dag - har jeg bestemt - BASTA!!! ;)

Og helt ærligt så er det vel ikke for meget forlangt, når nu jeg har ligget syg siden torsdag i sidste uge - lige på arbejde tirsdag og en halv onsdag, inden jeg igen måtte kaste håndklædet i ringen og give lægen et besøg, inden jeg igen kunne kravle hjem under dynen... Bihulebetændelse og pandehulebetændelse samt lige en mavevirus oveni - godt så!!!

I ugens løb har jeg så haft selskab af små feber-mus som heldigvis kun har været ramt et par dage hver især... I dag er alle unger i skole/børnehave og jeg håber inderligt på, at i dag er den sidste dag for mig i sengen  - og at en stille og rolig weekend sammen med mine 4 stjerner vil gøre underværker for min energiforladte krop... Farmanden er nemlig igen draget til Esbjerg, hvor han er på kursus hele weekenden... Men vi klarer os gør vi - og faktisk har jeg lovet Silje-pigen en tur i ZOO på søndag og dét glæder jeg mig til :)

Og nogle gange er det vel egentlig på en måde helt rart at hverdagen bliver sat totalt ned i gear - og hvor hygge, ro og nærvær er i højsædet... Måske det indimellem er kroppens måde at tage sig en velfortjent pause?? Tja, om ikke andet så har jeg faktisk kunnet nyde det lidt...








underskrift copy

5 kommentarer:

  1. Uha, det er virkelig hårdt når hele familien må ned og vende. Vi har også været ramt, men ikke helt i samme grad som jer. God bedring til jer - håber at weekenden kan være med til at give jer alle ny energi.
    Dejligt at du er i gang med at blogge igen - har savnet dine indlæg :-)
    Kh Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg kan se, at du har haft mig på din blogroll, men jeg har ændret navn så den gamle bliver ikke opdateret mere. Håber at du vil ændre den gamle adresse til migogminestjerner.blogspot.dk i stedet. Tak på forhånd :-)

      Slet
    2. Hej Karen
      Mange mange tak for din søde besked - hvor er det dejligt at høre at jeg har været bare lidt savnet her i blogland :)
      Jeg har virkelig også savnet at være her og jeg har savnet at følge med hos alle I andre... Men måske det også har været helt fint med en pause og virkelig mærke hvor meget dét at blogge egentlig betyder for mig!!
      Morten har faktisk også presset på for at få mig i gang igen - han har nemlig også savnet indlæggene... sødt :)

      Åh ja, det er altid hårdt når hele familien bukker under for sygdom - vi har virkelig været ramt, men jeg prøver nu alligevel at se det positive i, at der har været ro og tid til at komme gennem det... Omend det samtidig også er frustrerende og den dårlige samvittighed overfor arbejdspladsen nager... Men de klarer det jo nok - og jeg vender ihvertfald tilbage med fornyet energi mandag morgen ;)

      Jeg vil da bestemt få rettet din nye adresse ind - tak for påmindelsen!!!

      God weekend til dig og dine stjerner :)

      Kh Tina

      Slet
  2. Årh altså det er godt nok en slatten feber mus der ligger der!
    Krydser fingre for godt helbred hjemme hos Jer efter den omgang...

    SvarSlet
  3. Åh så fint pussel! Min lille son fick en Bamse när vi var i Danmark i somras, han älskar den! :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...