menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 20. januar 2013

Anderledes weekend...

Denne weekend var planen, at der virkelig var dømt hygge og oplevelser sammen med mine unger... Farmanden skulle på kursus fra fredag-søndag, så der var bare ungerne og jeg hjemme... Jeg havde taget en fridag fredag, så jeg kunne få AL det arbejde jeg har liggende gjort færdig...

Men men men... Torsdag aften kommer feberen snigende og jeg har nu ligget feberramt hele weekenden - ØV altså!!!

Arbejdet fik jeg ikke lavet fredag - og min dårlige samvittighed overfor ungerne, når jeg bare lå der ganske kedelig på sofaen og havde det skidt, var bare slet ikke til at bære...

Heldigvis meldte mine forældre sig på banen og lørdag formiddag hentede de de tre yngste, som nu RÅ-hygger sig på weekendferie hos mormor og morfar :)
Jeg er dem dybt dybt taknemmelige for alt det de gør for os!! De er virkelig GULD værd og jeg ved slet ikke hvad vi skulle gøre uden dem!! :)

Feberramt og sengeliggende har jeg altså været hele weekenden - og for at det ikke skal være løgn har jeg nu også fået ondt i halsen... Arhmen altså, come on!!! Så la' da vær'!!!

Hygget med min store knægt har jeg dog trods alt formået - og hold da op hvor har det bare været skønt!!! Vi har set film og spist pizza (for appetitten fejler skam ikke noget?) - og så har han ellers haft besøg af kammerater... så heldigvis har der ikke været helt stille i huset! :)

Arbejdet har jeg stadig liggende - noget som skal afleveres i morgen og som på ingen måde er til at udsætte... Jeg er nu nødt til at trodse feberen, køre den på panodiler de næste timer og få gang i skriveriet...

Microsoft Office pakke er netop installeret på min Mac, der er tændt op i brændeovnen og lidt proviant har jeg indenfor rækkevidde... Så nu er der ikke andet for end at sige - 1,2,3, sæt igang!!!



Rigtig god søndag til jer derude :)

underskrift copy

5 kommentarer:

  1. Pu ha, jeg syntes godt også den influenza er hård denne her gang. Jeg har været sengeliggende med feber og snottet hele ugen og for at det ikke skal være løgn så er jeg begyndt med mave smerter og kvalme nu, det vil bare ingen ende tage :o( God bedring til dig, håber du kommer hurtigt igennem dit arbejde så du kan komme under dynen igen :o)

    SvarSlet
  2. Fiiiin ny Mac, øv med sygdom, men heldig du har sådan nogle fantastiske forældre der kan hjælpe. God bedring og arbejdslyst.

    SvarSlet
  3. Åh din stakkel! Hvor er det uheldigt, men lækkert med sådan nogle bedsteforældre der lige træder til. God bedring.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. ÅÅÅÅhh arme dig, er selv lige kommet ovenpå igen efter 3 dage under dynen.Men nu har jeg så en hel uge fri , så kan jeg blive helt frisk igen. Rigtig god bedring til dig.

    SvarSlet
  5. Pyha.. Det lyder hårdt! Føler virkelig med dig, tror det er lidt af den samme sygdom som har overrumplet os her hjemme. Rigtig god bedring:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...