menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 5. august 2012

Plan B (i ord og billeder fra Instagram)

Vi har haft en skøn skøn weekend - ungerne og jeg!!! Vi har nemlig været på weekend hos mine forældre i Ikast, mens Morten har været til polterabend hos en tidligere kollega i Aalborg...

Og det er da slet ikke dårligt sådan at komme på weekend og blive forkælet med lækker mad, skønne oplevelser og ikke mindst dejlig og hyggeligt selskab!!!

Min elskede lillesøster som bor i København har også været hjemme på weekend og så bliver det altså bare ikke bedre :)

Vi ankom lørdag formiddag til formiddagskaffe og så var planen egentlig at turen skulle gå til Silkeborg - nærmere betegnet Himmelbjerget og sejltur på søerne i den smukke natur... Men, som mine Instagram-følgere allerede ved, så blev planerne altså ændret på grund af vejret...

Madkurven var ellers pakket og vi var klar til afgang, da det pludselig begyndte at øs-regne... og så forsvandt lysten til at sejle rundt på Silkeborgsøerne altså helt og aldeles...


Plan A blev til en Plan B = rå-hyggedag derhjemme hos mine forældre og det var bare en fantastisk beslutning!!!

For så kunne vi jo nemlig hygge og heppe i sofaen, da vi så den nervepirrende OL-finale i roning, som heldigvis blev til en flot flot guldmedalje til DK - det var SÅ sejt altså!!!


Her får I lige et par billeder af mine fire guldklumper - taget med Instagram :)



Og da Noah var kommet ud at sove til middag, ja så kørte min søster og jeg i biffen sammen med de tre store :) Og det var som altid et kæmpe hit, med bland-selv-snolder, popcorn og sodavand - SÅ skønt!!!


Efter bif-turen ventede et veldækket kaffe/kage-bord med blandt andet amerikansk lagkage - uhm, hvor jeg elsker amerikansk lagkage!!!


Om aftenen grillede vi...


... inden turen gik ud på den jyske hede for at se om blåbærene er blevet modne - og sørme om ikke de er det allerede - jubiii, så blev der lige plukket, så vi havde til morgenmaden dagen efter :)

Snart vender jeg tilbage med masser af bøtter og masser af tid, for så skal der plukkes masser af de lækre sunde bær, til fryseren :)



Se, dét var da en fantastisk Plan B!!! Og i dag har vi så ført Plan A ud i livet... men mere om det i et andet indlæg :)
Men du kan jo altid finde mig på Instagram hvis du vil følge med og se mine øjebliksbilleder!!! Jeg kan findes under navnet "hyggetroldeogbulderbasser" :)

underskrift copy

3 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare hyggeligt. Ofte er det de mere spontane beslutninger der er de bedste.

    Dejligt med bær, dog er det ikke blåbær du har plukket men mosebøllebær, men det er også lidt svært at kende forskel, og begge dele smager skønt :)

    SvarSlet
  2. Plan B ser slet ikke ud til at have været et dårligt valg.
    Og bærerne ser vildt lækre ud, blåbær el. mosebøllebær :)

    Tina, hvor er det altså bare nogle utrolig smukke børn du har!

    Kh

    SvarSlet
  3. Fantastisk stemning i regnvejrsbilledet! :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...