menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 17. juni 2012

Plan-ændringer

I dag var planen jo at vi skulle have været i Ree Park sammen med mine forældre, mormor samt min søster og svoger - en udflugt der havde været planlagt i ret lang tid...

Meeen lige i sidste øjeblik ændrede vi planen - nærmere betegnet på p-pladsen ved Ree Park!! Det stod nemlig ned i stænger og derfor besluttede vi os alle for at køre til Kattegat-centret i stedet for...

Det var den helt rigtige beslutning og vi havde en virkelig hyggelig og dejlig dag!!!

Det er syv år siden vi besøgte haj-centret sidst og det var bestemt et spændende gensyn :)

Vi så sæler, dragefisk, elektrisk ål, piratfisk, kuglefisk, rokker, havkat og en masse masse andre fascinerende  havdyr... Og så var der hajfodring og træning af hajerne - det synes jeg var noget af en oplevelse at se!!










Farmanden skal arbejde i Sverige de næste par dage, så han er kørt med min søster og Henrik til København. Han overnatter så hos dem og flyver til Sverige i morgen tidlig...

Herhjemme er de trætte mindstemus puttet - Sijle med 39,7 i feber - ØV!!!

Udenfor er der tændt op i grillen og så er der dømt fodboldhygge i sofaen sammen med mine to store og meget fodboldinteresserede unger :)


Rigtig god fodboldaften til alle - NØJ hvor bliver det spændende!!! :)

underskrift copy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...