menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

lørdag den 12. maj 2012

Vores store pige - Nyt til garderoben

Jeg skal da lige love for at Freja lige pludselig har taget et vokse-ryk, ihvertfald er hun bare sådan vupti, vokset ud af alt sit tøj... :)

I går tømte vi hendes skab, sorterede alt hendes tøj og lagde det hun stadig kunne passe og ville gå med, tilbage i skabet... Og der var godt nok ikke meget der blev lagt ind i skabet igen...

Derfor tog Freja og jeg på tøse-tur til Viborg i formiddags, for at købe en helt ny garderobe til Freja-pigen... Vi valgte at gå i H&M, for der kan man få smart tøj med fine detaljer til billige penge - og når der skal shoppes både sommertoppe, t-shirts, trøjer, nederdele, kjoler, shorts, undertøj og badetøj, så er prisen altså ret væsentlig for os!! :)

Jeg fandt ret hurtigt ud af, at Freja nu hører til i H&M's "store-pige-afdeling" og jeg tror nok lige at Freja voksede yderligere et par centimeter, da jeg sagde det til hende :)

Hun var slet ikke til at skyde igennem!!! Hun RÅ-nød virkelig at gå totalt shop-amok i alt det fine tøj og i prøverummet måtte jeg faktisk klemme en lille tåre, fordi det lige pludselig gik op for mig, hvor stor min store pige egentlig er...

Hun vidste lige hvad hun gerne ville have og jeg synes faktisk hun har ret god smag ;)

Her får I lige et lille udpluk af alt det vi fik shoppet...

Sommertop med det fineste print og blonde detalje - Stribet sommertop med koral-farvet sjøjfe


Turkisfarvede shorts med fin detalje i form af et blomstret binde-bælte - Et par lilla/pink solbriller med glimmer


Prikket nederdel - Nederdel med hjerter - En fin sommer-top med et stort paillet-hjerte


T-shirts med idolerne :)


Og så lige en lækker bikini i total skrig-pink og orange samt et par seje hvide solbriller - så er vi vist klar til sommerferien i Italien :)


Og her er hun så... vores dejlige, søde og smukke Freja-pige - klar til overnatnings-hygge hos en af bedsteveninderne i aften :)


underskrift copy

2 kommentarer:

  1. Toppen! Hon har bra smak :-) H&M har blivit en mycket roligare butik att handla kläder till barn i, tycker de hade rätt tråkiga kläder förr. Och priserna är precis lagom för en barnfamilj :-)
    Usch ja, jag blir nästan tårögd själv när jag läser...tiden går alldeles för fort och de växer så snabbt. Det må vara en kliché men den är sann!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Elin
      Ja, hun har da ret god smag :)
      Jeg har også haft en lang periode, hvor jeg ikke har købt tøj til børnene i H&M... Men jeg synes virkelig at de er kommet stærkt tilbage med smart tøj og så er jeg vild med detaljerne og ja, ikke mindst prisen :)
      Freja fik virkelig meget tøj for pengene - og når vi også har to andre børn der mere eller mindre også trænger til ny garderobe, så var H&M altså den bedste løsning for pengepungen :)
      Kh Tina

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...