menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 29. april 2012

...

Den seneste uge er fløjet afsted på godt og ondt - faktisk synes jeg det har været hårdt at få hverdagen til at hænge sammen og det tærer på mit overskud... Noget tyder på at det er sådan det næste stykke tid kommer til at være... Vi håber på bedring...!!!
Vi hænger i, hjælper hinanden og står sammen allesammen herhjemme! - vi er et godt team og heldigvis er vi ved godt mod!!! Vi skal nok klare os igennem!!!

Det vigtigste er at vi har hinanden og det er vigtigt for os at fokusere på alt det gode - glæde os over den nære lykke og de små øjeblikke!!!

Som så mange andre var vi til øko-dag i søndags... Det var som altid et skønt arrangement med mange gode oplevelser... Pigerne var smask-forelskede i både kalve og køer :)





Noah derimod var altså mest til at sidde i de kæmpestore traktorer - køerne skulle han helst slet ikke i nærheden af, hvis han selv kunne bestemme :)


De store drenge (Daniel og bedste-vennen) var mest til vild leg i halmen og selvfølgelig alle smagsprøverne :)

Alt i alt var det bare en helt igennem fantastisk dejlig dag for alle - også køerne som var over-begejstrede for igen at komme ud på det grønne græs!!!

Dog var de lidt tøvende, da dørene til stalden blev lukket op - men det er der ikke noget at sige til med alle de mennesker der var stimlet sammen udenfor i mudderet :)




underskrift copy

3 kommentarer:

  1. Du er så sej Tina og med dit positive sind så skal i nok klare jer igennem et par travle uger, det er jeg sikker på. Blev lidt chokeret over dine billeder med alle de mennesker til øko dag, vi har aldrig været der,kør både inde og ude er jo en naturlig del af vores hverdag, vi har så meget landbrug i familien og omkring os. men jeg syntes at fornemme at det handler om meget mere end kør på græs, det ser rigtig hyggelig ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for din søde besked Jeanett :) Og ja, du har ret vi skal selvfølgelig nok klare os igennem...
      Vi har været afsted hvert år til øko-dag og der kommer flere mennesker for hvert år synes jeg! Det er virkelig et tilløbsstykke og jeg synes det er SÅ fantastisk fedt at så mange bakker op om det skønne arrangement!!!
      Det ér mere end blot køer på græs! Men jeg kan da sagtens forstå at I ikke har været afsted når nu i har så meget landbrug tæt på... Men jeg er nu sikker på at I ville synes om det alligevel - også æblepigen :)
      Vi ses jo i morgen - og jeg glæder mig!!!
      Kh Tina

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...