menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

tirsdag den 6. marts 2012

Lidt flere billeder fra krea-kontoret

Så er der endelig, som lovet, lidt flere billeder fra vores "nye" hyggelige krea-kontor, som vi allerede er blevet super glade for - faktisk kan jeg slet ikke lade være med lige at gå derned en gang imellem og bare lige åbne døren og kigge ind :)

Og så nyder jeg virkelig at sidde og kreere eller blogge mens Morten arbejder ved skrivebordet ved siden af - åh hvor er det altså hyggeligt!!!

Før stod bordene så vi faktisk sad med ryggen til hinanden, men nu er begge borde vendt om, så vi sidder side om side og begge kan se ud ad vinduet - fantastisk!!!

Sådan her ser det ud lige nu - og nej, det er bestemt ikke færdigt endnu! Der mangler stadig opbevaring på væggen, så jeg kan få noget af alt det kreagrej væk fra bordet :) Bogkasse er allerede indkøbt til formålet!!


Voksdugen - som er lyseblå med hvide bomber - købte jeg i Stof og Stil i lørdags. Jeg synes den passer rigtig godt til bordet og farverne i rummet.
Jeg havde egentlig tænkt, at dugen skulle hæftes fast med hæfteklammer til selve bordpladen, da jeg synes det så træls ud at hjørnerne flappede ud (dugen er nemlig ret tyk i det) - men jeg synes det er så fint når dugen hænger lidt ned over, så løsningen blev at tynge hjørnerne med disse "dug-klipse" som jeg længe har haft liggende... Den løsning er jeg ret godt tilfreds med :)


Udover voksdugen, købte jeg dette fantastiske stof med store farverige bomber (ja, jeg har altså ét eller andet med bomber for tiden!) - det er til et lille, måske to, projekter til krearummet :)


Ja og så har jeg altså endelig fundet den perfekte kurv til alle mine papir-ruller, tapet og gavepapir. Kurven er fra Rice - købt i Continental Viborg til 130 kroner :)


Lidt hygge i vindueskarmen skal der selvfølgelig til :)
Svampestagen fra House Doctor, fin pyntet tændstikæske som jeg har fået af Rakel og et fint arve-askebæger til brugte tændstikker - NYDE NYDE NYDE ;)


For et par dage siden skrev jeg, at jeg skulle igang med endnu et lille maleprojekt til krea-kontoret - og det var altså stolen på det øverste billede jeg refererede til. Den skal have en omgang hvid maling, så når jeg har skrevet indlægget her, går jeg i gang med sandpapir, grundrens og efterfølgende hæftegrunder :)
(Åh, hvor jeg sætter STOR pris på at have en isoleret garage med udgang direkte fra huset, hvor jeg kan have gang i mine maleprojekter på alle tidspunkter af døgnet!!!)

Udover stolen, skal bogkassen (som jeg har købt i "Jem og Fix" til 169 kroner) også have en gang hvid maling og måske lidt fint tapet indeni??


Tallerkenrækken - som er et arvestykke fra min morfar - er også et maleprojekt til krea-kontoret :)
Jo jo, der er skam nok at gå igang med - og så er det jo godt at jeg ELSKER sådanne projekter!!!


underskrift copy

9 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt ud. Jeg er vildt misundelig, vores kontor/krearum røg sig en tur, da sidste skud på stammen skulle have eget værelse :)

    Jeg er faktisk gået igang med "det store projekt". Igår fik hele soveværelset en omgang (mangler dog lige skabene med tøj). Det blev super godt, og sikke en dejlig følelse man har bagefter :)

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig godt ud!!
    Jeg drømmer videre om mit kontor ... Har lige en mand der skal overtages / bearbejdes :)
    Men det du har fået lavet er super flot!
    Tillykke med det :)

    SvarSlet
  3. Lena: Mange tak - du kan tro jeg også er glad for mit lille hjørne :)
    Faktisk var rummet her jo oprindeligt Mortens kontor - men han "inviterede" mig til at flytte ind, så jeg kunne få et sted til mine krea-sager :)

    Ærgerligt at I måtte afgive jeres kontor/krearum - men sådan er det jo når de kære små kommer til :)

    Vi er afhængig af vores kontor, da Morten arbejder meget hjemmefra - så vores krea-kontor er altså ikke i fare selvom pigerne på nuværende tidspunkt deler værelse :)

    Sejt at du sådan er gået i gang med projekt oprydning - hatten af for det!!! Og det er nemlig rigtigt at man får en fantastisk dejlig følelse bagefter!!! :)

    Rikke: Mange tak for de søde ord!!! Jeg glæder mig til at fortsætte med mit lille projekt, så det bliver endnu mere fint og endnu mere færdigt :)
    Jeg håber virkelig for dig at du en dag får dit eget kontor - eller bare et lille hjørne om ikke andet :) Måske det bare er at udtænke det helt rigtige sted til det??

    Kh Tina

    SvarSlet
  4. Hvor ser det bare godt ud :) Må altså selv i gang. Er vild med voksdugen, så skal da helt klart forbi Stof & Stil :)

    SvarSlet
  5. Gustavs mor: Mange tak :) Ja, du må altså også i gang - det er virkelig en dejlig proces at være i gang med og så kommer man egentlig langt for små midler og lidt maling ;)
    Voksdugen synes jeg også er fantastisk fin... Jeg gik efter en lyseblå, men da jeg så den i butikken synes jeg faktisk at den var lidt for lys lyseblå og jeg var lige ved at vælge en turkis - men så besluttede jeg mig for at holde fast i dét jeg reelt gik efter og købte så den lyseblå - og det er jeg meget glad for!!! Den passer helt perfekt - og så koster den bare 39 kr pr meter, så det er da lige til at overkomme :)
    Lad mig endelig vide om du går i gang med projekt kreahjørne!!
    Kh Tina

    SvarSlet
  6. Det er da bare blevet rigtig fint og hyggeligt :-)Dejligt med et krea-sted, hvor man kan sysle uden at det skal foregå samme sted som dagligdagen. Det savner jeg selv rigtig meget. :-)

    SvarSlet
  7. detatlevelivet: Tak :)Det er nemlig skønt at have et sted at kunne trække sig lidt væk og sysle i fred og ro... Jeg har hele tiden tænkt, at jeg skulle have mit kreahjørne i alrummet eller i stuen - men efterhånden er jeg blevet helt og aldeles overbevist om at dette her er den rigtige løsning og så er det altså bare så hyggeligt at Morten og jeg sidder hernede sammen om aftenen :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  8. Hvor må det være skønt med et ordentligt krearum og så hyggeligt at dele! Mit krearum skal også snart ofres til fordel for mindstemanden, så nu kører tankerne på højtryk for ar finde en ny løsning :) og hvor er kurven fra Rice bare fed!!
    Kh Bodil

    SvarSlet
  9. Hej Dejlige ting man kan lave , nemme recept superhyggeligt Kh Anni

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...