menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 5. februar 2012

Eftermiddags-hygge

Vi har haft en dejlig dejlig eftermiddag, hvor vi først gik en tur i skoven. De store "stod af" ved kælkebakken og så gik jeg en tur med de små i skoven, mens de store kælkede... Jeg bandt Siljes kælk fast til Noahs kælk og så kunne jeg sagtens trække dem begge - "Tutuuut" sagde Noah hele tiden, for de kørte jo i kælke-toget :)




Da vi havde hentet de store på kælkebakken, gik turen hjemad igen - og derhjemme ventede råhygge ved brændeovnen med nybagte grovboller og varm kakao...

Og ja, selvom jeg stadig er på sundhedskur, så undede jeg mig selv en halv bolle og en kop varm kakao - for helt fanatisk er jeg altså ikke!


Pigerne har hjulpet med at bage bollerne og Silje skulle selvfølgelig have sin egen bolle - en lidt flad én af slagsen! - men stolt, dét var hun! omend også lidt genert da bollen skulle foreviges :)


Lige nu er ungerne i karbad og så glæder vi os til at farmanden snart kommer hjem. Hans hold blev nr 1 i B-puljen til landsmesterskaberne i oldboys-indendørsfodbold - dét var flot!!

Og vaskemaskinen? Den kører selvfølgelig stadig på højtryk, så vasketøjsbjerget svinder langsomt ind :)

underskrift copy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...