menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

torsdag den 26. januar 2012

Et tip om vildt billige rejser til Disneyland Paris lige nu!!!


Juhuuu og jubiii - Vi har lige bestilt en kør selv ferie til Disneyland Paris!!!!

Vi glæder os helt vildt meget til at besøge de fantastiske, eventyrlige og totalt gennemførte parker igen :)

I søndags så jeg en reklame i fjernsynet om at det er billigt at rejse til Disneyland Paris i år, fordi de fejrer 20 års jubilæum... Jeg fløj nærmest op af sofaen og hen til computeren, for fantastiske oplever til billige penge - dét er altså lige noget for mig!!! :)

Og jeg skal da lige love for at det er billigt!!!

Hos Magic Tours kører de et tilbud med at børn under 11 år rejser gratis indtil den 29. marts - Og når vi har 4 børn under 11 år, så er der jo en temmelig stor besparelse for os!!!

(Efter den 29. marts er det kun børn under 7 år der er gratis!!!)

Vi skal derfor afsted i slutningen af marts, to voksne og fire børn, 3 overnatninger inkl. morgenmad i en hytte med køkken, bad og toilet samt 4 dages entré til disney-parkerne for os alle.
Der er kun 5 km kørsel ind til parkerne og vi har gratis parkering derinde.

Vores rejse koster KUN 4300 kr!!!!

Det er altså helt vildt billigt - så vi måtte bare slå til :)

Morten kunne desværre ikke tage ferie, men så er det heldigt at jeg har en mor som er med på den værste!!! Min mor og jeg tager derfor afsted sammen med alle 4 unger - det bliver SÅ godt og helt vildt fantastisk hyggeligt!!! (Vi har stadig en plads i bilen og i hytten, så jeg håber ret meget på at min søster slutter sig til... dét kunne lige sætte prikken over i'et ;) - og så koster en ekstra voksen kun 1200 kr... det er så billigt!!!)

Der er uden tvivl stadig billige rejser at få hos Magic Tours, hvis I også har en drøm om disney eventyr og magi - det kan ihvertfald anbefales herfra!!! :)

Læs mere om vores fantastiske ferie i indlægget her og i indlægget her :)

underskrift copy

2 kommentarer:

  1. Sådan en tur kunne jeg godt bruge - her efter vores aflyste spaniens tur.

    Det lyder super billigt, så rigtig god tur.

    SvarSlet
  2. Det kan jeg godt forstå Rie - hvor er det altså ærgerligt at I måtte aflyse jeres velfortjente ferie i sydens sol og varme...!!!

    Det er virkelig billigt for sådan en ferie i Disneyland - Vi var simpelthen nødt til at slå til :)
    Og så er det da fedt at være lidt spontan og bare tage en beslutning om at bestille så fantastisk en ferie!!

    Vi glæder os ihvertfald helt vildt!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...