menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

fredag den 6. januar 2012

En god start

Så er der taget hul på et helt nyt år og hvor er det altså fantastisk!!! Jeg nyder virkelig den der spæde start på året, hvor der lissom kan startes sådan lidt på en frisk... Og nytårsfortsætter - ja dem har jeg som altid også nogle stykker af :)

Det aller vigtigste nytårsfortsæt for mig har været, at få en god start på dette år 2012. Planlægning er blevet nøgleordet, som vi vil forsøge at efterstræbe i det nye år, for at få vores til tider ret så travle hverdag til at hænge sammen - og på den måde ikke virke så travl endda...

En god start har vi fået - takket være planlægningen!! Det har nemlig vist sig at være virkelig godt givet ud, at lave madplan og ikke mindst lave forskellige retter til fryseren, som kan tages op på de travle dage... Jeg kan mærke, at det giver mig en ro og dermed mere overskud, når aftensmaden er planlagt - for når jeg kommer hjem fra arbejde, har jeg altså bare LYST til at være sammen med familien i stedet for at bruge lang tid på madlavningen... Så det er ihvertfald et tiltag der uden tvivl er kommet for at blive!! :)

Masser af søvn, et rent og opryddeligt hjem, samt en vasketøjsmængde der holdes nede har også været med til at give os en god start på det nye år :)

Her får I lige et billede af én af de tre Sonny Angels Christmas, som jeg gav mig selv i fødselsdagsgave ( købt lige her) De andre to er pakket ned, for de var meget julede, men ham her får altså lov til at blive :)
Nu står han ved det lille spejl udenfor børnenes værelser og ser noget så sød, fræk og punker-agtig ud. :)
Jeg er altså blevet ret så vild med de dér små skytsengle og jeg vil SÅ gerne have mange flere til samlingen - gerne nogle af dyrene...!!



underskrift copy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...