menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 4. december 2011

Noahs pakkekalender

Noah er meget optaget af zoo-dyr og han er SÅ glad for de få Schleich-dyr han har fået når vi har været i Aalborg Zoo... Derfor har vi besluttet os for, at Noah skulle have en Schleich-pakkekalender i år - måske sådan lidt en dyr løsning, men da Noah alligevel har fødselsdag den 2. december, så kunne kalenderen være en del af hans fødselsdagsgave...

Hver dag finder Noah så et nyt Schleich-dyr i sin julesok og dét er noget der vækker stor lykke hos den lille mand :)


Alle fire børn er virkelig begejstrede for deres pakkekalendere - jeg har heldigvis ramt fuldstændig plet i forhold til deres interesser, så jeg er både glad og godt tilfreds over at have købt noget som de virkelig kan bruge, i stedet for det "bralder", som jeg ellers har købt de foregående år og som ellers bare er blevet smidt ud, når vi har total-opryddet værelserne...
Dén erfaring vil jeg tage til mig og lave pakkekalendere ud fra fremover!!!

underskrift copy

5 kommentarer:

  1. De er altså også bare så flotte de dyr. Vores dreng har også haft en del af dem til bondegården.
    God søndag.

    SvarSlet
  2. @Lena:
    Ja, de er virkelig fine og så er der bare gjort SÅ meget ud af dem... Der er endda lavet hanner og hunner af stort set alle de voksne dyr og så kan jeg godt li' at de også er malet på maven og under poterne, i modsætning til de andre dyre-figurer vi har... Og kvalitet vil jeg gerne betale ekstra for :)
    Også rigtig god søndag til dig!!
    Kh Tina

    SvarSlet
  3. Ja det er super lækre og dejlige dyr som vi har været glade for.

    Og du har helt ret: det er dumt at give dem noget de alligvel er ligeglade med, men jeg synes egentligt ikke at jeg har gode erfaringer med at give 24 gaver der minder meget om hinanden. Jeg har faktisk prøvet mange gang og hver gang opdaget at mine kommer til at kede sig lidt når de f.eks. ved at de får lego eller bestemte samlekort. Nu blander jeg altid så max halvdelen af gaverne er fra samme kategori.

    SvarSlet
  4. @Marina:
    Tja, nu må vi se hvordan det går her... for selvfølgelig er der kun gået fire dage indtil videre :)
    Jeg håber og tror på at pakkekalenderne vil vække lykke helt ind til juleaften... Ellers må jeg jo gøre brug af dén erfaring til næste år :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  5. Tjek min blog. Du har vundet en give away hos mig. :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...