menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

fredag den 16. december 2011

Julegave-indkøbs-hygge-dag og hjerte-ranke

Lige nu holder jeg forlænget weekend - og hold da lige op, hvor er det altså tiltrængt!!!

Dagen i går tilbragte jeg sammen med min dejlige mand i storcenteret og på strøget i Viborg, hvor vi, i ro og mag, fik købt stort set alle julegaver. Vi havde planlagt "butiks-ruten" hjemmefra og lavet en liste over HVEM der skulle have HVAD og HVOR det skulle købes (incl. plan B, hvis noget kunne være udsolgt) - ret så struktureret og yderst effektivt :)

Det er efterhånden blevet en tradition, at vi begge tager en fridag og får købt julegaverne sammen - vi synes det er en helt vild hyggelig måde at gøre det på!!! 

Bare det at kunne slæntre rundt med hinanden i hånden, spise frokost på Jensens og ja... bare nyde hinandens selskab og have masser af TID - dét er simpelthen SÅ dejligt :)

Jeg synes lige at jeg vil vise jer den fine fine hjerte-ranke, som jeg købte af Rakel på det lokale julemarked her i byen... Godt jeg købte den, ellers ville jeg uden tvivl have fortrudt det efterfølgende :)

Nu hænger den og julepynter på vores bryllupsbillede i spisestuen og der hænger den altså bare helt perfekt - faktisk tænker jeg at den sagtens kan hænge der hele året!

Dagen idag skal bruges til lidt rengøring og bagning, inden vi får fødselsdagsgæster til eftermiddagskaffe... For der er nemlig én her i huset, som fylder 32 år i morgen... Hvem mon det kan være?? ;)


underskrift copy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...