menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

tirsdag den 13. december 2011

Det fascinerende, smukke og glubske Vesterhav!!!

I weekenden var jeg i sommerhus ved Søndervig sammen med mine klub-kolleger og inden vi satte kursen mod Viborg søndag formiddag, måtte vi lige en tur ned til Vesterhavet...


Det er altid spændende at komme ned til stranden, for den forandrer sig hele tiden... Denne gang var jeg spændt på at se, hvordan torsdags/fredags-stormen har haft indvirkning på stranden og jeg må sige, at jeg blev noget overraskende over den glubskhed havet har udvist overfor klitterne...

Havet har ædt et stort stykke af klitterne, så der nu er en stejl skrænt dér, hvor vi plejer at gå ned til stranden - jeg synes det er helt uhyggeligt!!!

I TV-Midtvest i går, hørte jeg at havet har ædt 3-4 meter af klitterne ved Søndervig - vildt og ret så skræmmende med naturens kræfter!!!


underskrift copy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...