menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

fredag den 11. november 2011

Bedste veninder!!!

I går havde jeg en dejlig fridag, som jeg bare NØD hjemme sammen med Noah... Freja gik selv hjem til os efter skole, sammen med bedste-veninden... Og hold da op, hvor hun altså glædede sig til dét!!!

Freja havde nemlig købt disse armbånd, da vi var på vintertøjs-shoppetur i Bruuns for et par weekender siden og i går skulle bedste-veninden så ha' overrakt gaven...

Armbåndende er i total neon pink og grøn - og så er de af den slags som man kan strække ud og slå ned på håndleddet så de ruller sig sammen... Sådan nogle kan jeg også huske fra min barndom :)

Jeg synes de er super fede og så kostede de bare 25 kroner per styk - købt i Name It-butikken...



Bedste-veninden blev meget glad for armbåndet og Freja var STOLT!!! :)

De hyggede sig hele eftermiddagen med at danse til musik fra Frejas nye iPod og lave motorikbane i stuen...




Der blev også hygget med nybagte boller og varm kakao, da resten af familien var kommet hjem... Og så kørte vi hjem til mine forældre i Ikast for at "fejre" Mortens Aften med andesteg, flæskesteg og ALT hvad der-til-hører... Sikke en fantastisk dejlig dag :)

underskrift copy

3 kommentarer:

  1. Ej, hvor ser det bare ud til de havde sig en rigtig sjov leg, man ville helt ønske at man var barn igen og bare kunne lege og tumle rundt :o) Skønt med en bedste veninde, sikke fine armbånd :o)

    SvarSlet
  2. Hvor hyggeligt, og sikke et fint armbånd.. :)

    Jeg har sådan gået og tænkt i længere tid at du nok ikke havde så meget tid til bloggen siden du aldrig lavede indlæg mere, men det undrede mig sådan, og gik så lige herind for at se, hvor du var blevet af og der var jo masser af indlæg? På en eller anden måde er du røget af min blogroll, som er den jeg ligesom læser igennem, så har bare gået og troet at du ingen indlæg har lavet... Men nu er du altså på den igen, så nu kan jeg følge med.. Aner altså ikk lige hvordan det lige er sket.. :)

    Go´weekend. :)

    SvarSlet
  3. @Dalbo:
    Vores Boobles-møbler er virkelig bare et hit, både for store og små - vores stue er MEGET ofte lavet om til diverse forhindringsbaner og jorden-er-giftig-baner... Det er skønt med motoriske udfoldelser og vi er glade for at udnytte pladsen i stuen til formålet :)

    @Rakel:
    Nej, jeg har bestemt ikke holdt pause - ihvertfald ikke over længere tid... Så let slipper blogland vist ikke af med mig - jeg er jo blevet helt bidt af det dér bloggeri ;)
    Dejligt at have dig tilbage igen - det er jeg rigtig glad for :)

    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...