menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

lørdag den 20. august 2011

Et indlæg om en hyggelig dag til børnefestival!!!

I dag har mine tre yngste og jeg været til årets Børnefestival i Ikast - byen som jeg er opvokset i og hvor mine forældre stadig bor i mit barndomshjem!

Det var hyggeligt med masser af skøn børnemusik - vi har fået danset, skrålet og nydt bare at være i den gode stemning der var på pladsen...

Børnene fik gratis ballondyr af klovnen med disse fantastiske sko!!!


Hovednavnene "Lille-nørderne Anders & Katrine" åbnede festivallen og de var bare SÅ go'e altså - vi var begejstrede, godt underholdt og skrålede selvfølgelig med på sangene!!


Desværre solgte de ingen cd'er efterfølgende... Men autografer og en lille snak, dét fik vi!! - og da vi gik ud til bilen for at køre hjem til mormor og morfar, dyttede en bil som kørte forbi... Og det var selveste Anders & Katrine, som rullede vinduerne ned da de kørte forbi, vinkede og råbte "hej heeeej" - dét var helt fantastisk!!! :)

De tre yngste har jeg "efterladt" i Ikast hos mormor og morfar.. og Daniel overnatter hos en kammerat... - for i aften skal Morten og jeg til fest!!!

Lige nu skal jeg ha' redigeret en masse billeder og videoklip fra da vi var til Beach Party... Det er nemlig en "After Beach Party" vi skal til i aften og værterne har sørget for projekter!!! :) - Iiiihhh, hvor jeg altså glæder mig!!!

underskrift copy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...