menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 5. juni 2011

Et indlæg om at have haft en fantastisk sjov og hyggelig festival-weekend i gode venners lag!!!

Ja, for det er nemlig lige hvad Morten og jeg har haft - mens børnene har haft en dejlig dejlig ferie hos deres elskede og helt fantastiske mormor og morfar!!

Vi har nydt det, vi har trængt til det og jeg har ikke på ét eneste tidspunkt haft dårlig samvittighed overfor børnene, for de har jo været i de aller bedste, tryggeste og kærligste hænder - Fantastisk!!!

Vi har for første gang nogensinde været til Skive festival og det har bare været en ubeskrivelig festlig oplevelse...

Selve festivalen var jeg egentlig ikke specielt begejstret for, for desværre synes jeg ikke den bød på særlig meget godt musik - Rasmus Seebach var dog helt fantastisk!! - alligevel er jeg ret sikker på at vi vender tilbage :)

Jeg er derimod meget mere begejstret for den fest vi formåede at holde 4 dage i træk - for hold k...! hvor havde vi det bare SJOVT!!!

Vi var mindst elleve personer, som hver formiddag kl. 10 mødtes til brunch (på skift hos tre af os) og så stod den bare på lækker mad, øl, drinks, underholdning, party, sol, tosserier og meget meget mere - inden en taxa-bus eller to kom og fragtede os til Skive, hvor vi fortsatte festen - indtil vi ved 01-tiden tog en bus eller taxa hjem igen...

Her kommer lidt grov-sorterede festival-stemnings-billeder :)












underskrift copy

2 kommentarer:

  1. Hej Tina.
    Sikke nogle fantastiske festival billder.
    Du er nok fotograferet sammen med en af Kendiserne :) Han er da bare for sød.
    Knus fra din mor ( som har fulgt med i Paradice Hotel )

    SvarSlet
  2. @Mutti: Jamen, det var altså også bare SÅ sjovt!!!
    Og ja, jeg mængede mig også lidt med kendisser specielt paradisoer :) og ham dér, han var bare den aller sødeste ;)
    Knus

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...