menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

onsdag den 18. maj 2011

På vej i dagpleje

Jeg er så heldig, at have et arbejde hvor jeg både møder tidligt og har tidligt fri, samt møder sent og har sent fri... Det gør, at jeg både har eftermiddage med god tid til eftermiddagshygge, men så sandelig også morgener med god tid til morgenhygge - og dét nyder jeg rigtig meget!!!

Det er SÅ dejligt at have tid til at sende de store i skole med kys og kram og stå i vinduet og vinke til dem når de cykler afsted!!

Og det er SÅ dejligt at gå med de små hen til dagplejen og have tid til at stoppe op, undersøge og tale om det vi ser!!

Her til morgen ville Silje have sit yndlings Bamse-puslespil med i dagpleje og fik det i sin lille rygsæk. Da Noah så det LØB han ind på sit værelse og fandt sin lille rygsæk og en bold som han puttede deri :)
Silje ville gerne køre på scooter hen til dagplejen, og da Noah så det LØB han ind i stuen for at hente sin "rulle-mus" - Simpelthen så sødt at han vil det samme som storesøster :)

Sådan her så det så ud her til morgen - på vej i dagpleje :)


underskrift copy

3 kommentarer:

  1. Ej, hvor dejligt! Nu hvor jeg lige har kigget ordentligt på billederne, så kan jeg da se at de bliver passet hos min svigermor! Dvs hun er deres dagpleje mor, hvor er verden bare lille! Og det vil faktisk sige at jeg så dig igår, da du kom for at hente dem! :o) Ej, hvor spøjst! Jeg læste faktisk en bog om bamse for Silje idag, da de andre skulle ud og sove! Ej, det kan jeg altså ikke glemme! Hvordan kan det være jeg ikke lige har opdaget det noget før! Det er nu lidt sjovt synes jeg! Jeg kan dog sige en ting! Du har nogle fantastiske børn og den søskendekærlighed, som er imellem dem er fantastisk!

    Knus Mie

    SvarSlet
  2. Ja Mie, dét er altså sjovt!!! Så er verden da virkelig lille :) Jeg synes også nok der var noget bekendt over dig da jeg så dig i går - så det var selvfølgelig fra bloggen :)
    Tak for de søde ord om mine dejlige små og ja de er da fantastiske ;)
    Så ses vi jo nok igen en dag og så må vi lige hilse på hinanden! :)
    Vi er SÅ glade for vores dagplejemor hun er helt igennem fantastisk!!! Du er heldig at have hende som svigermor - til det er jeg sikker på hun er ligeså fantastisk!!!
    Kh Tina

    SvarSlet
  3. Ja - hvis man har en scooter og en rulle-mus - hvad skal man så bruge en bil til ?? Hvor er de bare dejlige . Knus farmor

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...