menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 22. maj 2011

Oprydningskone??

I weekenden har jeg haft gang i både vaskemaskine, tørretumbler, tørresnor, strygebræt & jern, støvsuger, støvklud & sæbevand samt været i haven for at luge ukrudt i et tiltrængt bed og hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg faktisk det er hyggeligt at lave alle de dér huslige pligter...

- hvis bare jeg kunne være fri for at rydde op, for det gider jeg altså bare ikke!!!

Desværre, så skal der jo ryddes op før der kan gøres rent, hvilket også er én af årsagerne til at jeg slet ikke overvejer en rengøringskone...

For så skal jeg jo rydde op i hele huset, hvorefter der kommer én og gør rent (det som jeg jo synes er rart og hyggeligt!!)

Nej, så vil jeg da hellere ha' en oprydningskone, som rydder op i hele huset mens jeg er på arbejde (støvsuge må hun også gerne) - For så kan jeg komme hjem til et opryddeligt hjem og så kan jeg gå i gang med støvklud, sæbevand og gulvmoppe - Dét ville jeg virkelig gerne!!!

Mon man kan få sådan en oprydningskone??? :)

Hmmm, måske ikke... Men selvom jeg fik et stort rengøringsflip og faktisk nåede bundende på de meget bugnende vasketøjskurve, så var der altså stadig tid til rå-hygge med familien!!!

Om aftenen grillede vi på terrassen og mens vi ladede op til dessert spillede vi fodbold i haven :)


Desserten var vores yndlings-grill-dessert som Morten ofte laver - grillede bananer med marabou chokolade, vanilleis, flødeskum og så lige de første danske jordbær - Uuuhhmmm!!!






underskrift copy

3 kommentarer:

  1. Ja, vi kommer ikke uden om de huslige pligter:-) kender godt det der med, at det ville tage den halve tid (og være meget sjovere) hvis ikke man lige skulle rydde op først.... jeg har gjort rent i hele huset i formiddags og det var ret nemt, fordi jeg havde sagt til alle, at de skulle rydde alt op i går aftes:-) Kh Christina.

    PS den dessert, spiser I chokoladen som stykker eller smelter I den ??

    SvarSlet
  2. Hejsa. Jeg foreslår Morten som rydde op husbond. Han plejer, at være en effektiv hvirvelvind, og så kan du jo overtage rengøringen. Det må vel være en god deal :) Vi glæder os helt vildt til på søndag. Knus Mutti.

    SvarSlet
  3. Christina:
    Det dér med at rydde alt op om aftenen har jeg også forsøgt - det er også lykkedes, men problemet er jo så at jeg ikke har dagen efter til at gøre rent, fordi jeg er på arbejde... Og i weekenden, ja der er familien jo hjemme...
    Og med to små, som virkelig kan rode på NO TIME, så er det ligesom lidt frustrende...
    Hvis jeg er igang med oprydning/rengøring i den ene ende af huset, ja så roder de i den anden. Når jeg så kommer til den anden ende for at rode op, ja så roder de den ene til - og sådan kan vi så fortsætte...
    Det kan man vist kalde en skrue uden ende - men jeg satser på at det nok bliver bedre når de bliver lidt ældre!!! :)
    Chokoladen smelter af sig selv når det lægges i bananen.
    Jeg har lagt opskriften ind på min opskriftside (du kan evt melde dig som fast læser derinde hvis du har lyst) Klik på OPSKRIFTER i side-baren...

    Mutti: Morten er virkelig en fantastisk hvirvelvind og jeg er imponeret over hvor hurtigt han kan rydde op... Men problemet er jo at Noah og Silje bare roder igen med det samme... - ja, du har jo set dem i aktion, så du kender det :)
    Nogle gange får man lige lyst til at skrige - og så er det tid til at tælle til 10 (eller 50 ;)
    Vi glæder os også rigtig meget til på søndag!!!

    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...