menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

fredag den 13. maj 2011

Mors-dags-brunch

Som jeg før har fortalt, så blev jeg på mors dag inviteret til søndagsbrunch på Savillas, som er en super hyggelig café, hvor de serverer rigtig lækker hjemmelavet mad. Der er også en lille butik med både nyt og gammelt.

Jeg havde ikke været der før, men havde hørt meget godt om stedet - flere gange når vi har været derude har der været lukket og de gange vi før har ringet for at bestille bord, har alt været optaget. Men denne gang lykkedes det altså - selvom vi fór vild på vej derud, kom et kvarter for sent og jeg var helt overbevist om at de sikkert havde givet vores bord til nogle andre!! Det havde de heldigvis ikke! Pyhha - men jeg skal altså virkelig snart ha' en gps i min bil!!! Heldigvis kunne vi da nyde den smukke smukke natur og især de blomstrende rapsmarker... Her tager jeg lige et billede i forbi-farten :)


Forventningerne var høje og jeg var faktisk bange for at de var for høje... Men det var de bestemt ikke!!!

Både børn og voksne hyggede sig i de gennemførte rammer og nød den lækre mad - så det var virkelig en fornøjelse at være afsted - det er bestemt ikke sidste gang vi er dér!!





Efter café-hygge skulle vi selvfølgelig en tur til vandet (Limfjorden) - det var virkelig dejligt, men ret så blæsende!!!



Vi sluttede dagen med aftensmad - hjemmelavede burgere og pommesfrites - mens vi så Cirkus Summarum 2010 på Ramasjang!!! Vi var ret spændte på at se hvad det var for noget, for vi har jo bestilt billetter til Cirkus Summarum 2011 - men heller ikke her blev vi skuffede!! - Vi var faktisk ret begejstrede alle 6 :)


Prøv lige at se Silje og Noah - de var fuldstændig opslugt under hele forestillingen :)


TAK til min dejlige familie for en helt igennem fantastisk mors dag!!! Det må I gerne gøre igen til næste år ;)

underskrift copy

5 kommentarer:

  1. Årh altså det ser bare rart og dejligt ud det hele...
    Er sikker på at Sommersummarum i virkeligheden bliver lige så fængende;)

    SvarSlet
  2. Tak Mille :) Jamen, det var virkelig også en dejlig dag!! Jeg nyder SÅ meget, at vi nu endelig igen kan tage på café og restaurant - det har været ret meget på standby, mens Silje og Noah begge har været så små!!! Så det er en helt befrielse at det nu kan lade sig gøre helt uden skrig og skrål, og hvor alle bare hygger sig :)
    Dét er SKØNT!!!
    Kh Tina

    SvarSlet
  3. Jaaamen altså, hvor ser det bare så fantastisk hyggeligt ud ! Skønne børn der skinner på billederne :). Virkelig nogle søde billeder og hvem vil i øvrigt ikke bryde sig om at blive inviteret ud sådan? Godt for dig :D.

    Og TAAAK for din fantastiske støtte og stemme, det betyder meget meget meget for mig kan du tro.

    Kram ♥

    SvarSlet
  4. Hej

    Jeg har givet dig en award :O)

    http://tantepap.blogspot.com/2011/05/jeg-har-modtaget-en-award.html

    Venlig Hilsen

    Tantepap :O)

    SvarSlet
  5. Hej Tina

    Jeg er jo gået helt glip af dette indlæg! Jeg havde sådan glædet mig til at høre, hvad du synes.

    Godt at det kunne leve op til forventningerne. Det er bare så fint et lille sted :)

    Det første billede er fantastisk! Der hvor det gule raps er sløret og træerne står skarpt. Smukt.

    For øvrigt, så var vi i Cirkus Summarum sidste år. Det var intet mindre end fantastisk for os alle 5. Også vi voksne nød det hele! Så bare glæd jer!

    Knus Laila

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...