menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

fredag den 27. maj 2011

Mens de store ser Disneysjov...

... har Noah og jeg været på badeværelset!!!

Noah eeeelsker at være i karbad, men det er jo ikke så tit at han kan ha' det for sig selv når nu der er 3 søskende - så hold da op hvor han bare nød det


Og imens kunne jeg så sidde på trappen ved siden af badekaret og læse den spændende bog færdig som jeg har læst den seneste uge... Jeg var nemlig lige kommet dértil, hvor de lige har fundet ud hvem morderen er, men bare skal ha' fundet ham inden han gør skade på det offer han netop har i sin varetægt - Spændende!!! Og jeg kunne altså ikke vente med at læse til jeg skulle i seng :)


Færdig blev jeg, Noah er nu puttet og der er lagt op til familiehygge med Harry Potter film i fjernsynet!!!

God fredag aften til dig :)

underskrift copy

1 kommentar:

  1. Det lyder som en hyggelig fredag. Vil bare lige sige, at hvis du kunne lide denne bog, så er du heldig. De bliver bedre og bedre, jo længere du når i serien :)

    Det er da rart!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...