menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 1. maj 2011

Det er ikke altid let at være kat...

... ihvertfald ikke i vores have og da slet ikke i denne tid, hvor et solsorte-par har valgt at "slå sig ned" netop dér og bygge rede!!!

For solsorte-parret passer godt på deres rede og har derfor set sig sure på Liva, som de - med god grund selvfølgelig! - ser som en stor trussel!

Derfor skælder de ud ligeså snart de ser hende og så forfølger de hende rundt i haven og dykker nærmest ned efter hende!! - de stopper først med at skræppe når hun går ind igen!!!

Her sidder solsorte-far i det lille træ og skælder ud... Og Liva prøver bare på at finde et sted i haven, hvor hun kan være i fred, men desværre må hun gang på gang opgive og lægge sig ind i sofaen i stedet for...


Stakkels Liva :)


underskrift copy

4 kommentarer:

  1. Det er altså synd for Liva.

    SvarSlet
  2. Stakkels mis-- den er da det mest uskyldige væsen. Kunne aldrig finde på at røre solsortene :)Ja det er typisk, man kan altid høre på fuglene, når der er en kat i haven. Fuglene rotter sig sammen. Knus fra Mutti.

    SvarSlet
  3. Hi hi :-)
    Men holder nu med solsorten :-)

    SvarSlet
  4. Dorte: Ja, det er lidt synd for Liva, det er jo ikke rart at få skæld ud flere timer hver dag - jeg håber ikke det ta'r for hårdt på hendes selvværd :)

    Mutti: Jeg synes dét er sejt af fuglene sådan at rotte sig sammen og beskytte deres reder!! Og nej, vi er ihvertfald aldrig i tvivl om Liva er inde eller ude - det kan vi nemlig høre på solsortene :)

    Losarinas mor: Det gør jeg faktisk også, for jeg ville da gøre det samme som solsorten, hvis der listede et rovdyr rundt og truede mig og min familie!! :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...