menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

lørdag den 7. maj 2011

Den forstenede "havskildpadde" :)

Da jeg stod op i morges (jeg sov nemlig længe - aaahh) kom Freja med det samme hen til mig og sagde:

"Moar, er det igås rigtigt at du engang har fundet en havskildpadde??"

Så må jeg indrømme at min hjerne kom rimelig meget på overarbejde og forsøgte at huske - tænke tænke tænke - men forgæves... desværre kunne jeg ikke genkalde den egentlig ret fantastiske oplevelse det må være at finde en havskildpadde!!

"Har jeg det? For det kan jeg altså ikke lige huske...!!"

"Jo altså mor! Den der med de små prikker på som er en sten...!!"

"Nåååhh, det forstenede søpindsvin!!" :)

Og det var lige netop dén hun mente - det lille fine forstenede søpindsvin som jeg fandt sidste år på grusvejen ved sommerhuset!!
De har åbenbart talt om forstenede søpindsvin i skolen og Freja har fortalt at vi har én herhjemme, så den må med hende i skole på mandag :)

Se lige hvor fin den er:





underskrift copy

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...