menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

lørdag den 30. april 2011

Hvad massage kan gøre!!!

Morten og jeg ELSKER begge at få massage (- ja, jeg ved det... Hvem gør ikke det??).
Vi har derfor lavet en ny aftale herhjemme - altså bare Morten og jeg - at vi én gang om ugen må bestille ½ times massage (som i massage på massagebriks og med massageolie!! - aaaahhh) hos den anden... Eneste regel er, at det skal "bestilles" senest dagen før!!!

I går valgte Morten så kl. 22, at indløse hans "billet" for denne uge - og fordi han glædede sig så meget til sin massage, handlede han ind og lavede lækker aftensmad, så jeg kunne nyde eftermiddagen og aftenen sammen med børnene i haven!!! - Fantastisk!!! Og så havde jeg ihvertfald overskud til at give massage!!! :)

Retten som Morten serverede var "Rødspætte bagt i papir" og det smagte fantastisk!!! Opskriften kan du finde her på min opskrift-side.


Og i morgen kl. 21 er det så min tur til massage - nøj, hvor jeg glæder mig :)

underskrift copy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...