menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

mandag den 25. april 2011

Det dufter lidt af sommer... :)

Hvor er det altså bare enormt svært at tage sig sammen til at pakke, når vejret viser sig fra sin allerbedste side og når man bare allerhelst vil blive...!!!

Heldigvis var der ikke noget der hastede, så vi kunne godt lige nå at nyde lidt endnu :)

Jeg tog på stranden sammen med mine tre ældste og vi endte med at smide bukser (dog kun børnene!), sko og strømper - og så tog vi simpelthen årets første soppetur i det kolde Vesterhav!!!

Det var SÅ dejligt og jeg nød at sidde i det dejlige varme sand og iagttage børnene lege i strandkanten mens de grinede og hvinede af fryd - det var fantastisk!!!

Faktisk sad jeg lige dér i nydningen og syntes at alt omkring mig duftede lidt (læs: meget!) af sommer - Aaahhh!!!









Nu er vi så kommet hjem - som i hjem, hjem! - og det er nu faktisk også ret dejligt!!! :)

underskrift copy

6 kommentarer:

  1. Tak for at dele dine skønne feriebilleder fra vesterhavet, så man næsten får en følelse af selv at have været der, det er et ganske særligt sted! :-)
    Kh Charlotte

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder - ja - det dufter meget af sommer. Knus fra farmor

    SvarSlet
  3. Elsker Vesterhavet. dejlige billeder:-) Kh Christina

    SvarSlet
  4. Charlotte: Ja, Vesterhavet er et ganske særligt sted!!! Mine forældre har altid haft sommerhus ved Søndervig, så jeg er vokset op med ferier ved vestkysten og jeg synes det er fantastisk at jeg kan give mine børn det samme!! Derfor ingen ferie uden sommerhus - det hører sig ligesom til efterhånden :)

    Dorte: Det var virkelig bare så dejligt at sidde dér og nyde børnene soppe i det kolde vand - hvor heldig kan man være at det bliver SÅ dejligt vejr i påsken - det var helt vildt og totalt sommer-agtigt!!! :)

    Christina: Tak :) Jeg elsker også Vesterhavet - det er SÅ fascinerende og smukt!!!

    SvarSlet
  5. Skønne skønne unger. Og jubiii, nu nærmer sommeren sig.

    SvarSlet
  6. Vibeke: Tak :)
    Ja, det har virkelig været meget sommerligt de sidste 14 dage her i DK - det har været SÅ fantastisk dejligt!!!
    I har vel også skønt skønt vejr i Israel, kan jeg forestille mig??
    Hvornår mon I kommer hjem til at kunne nyde den danske sommer??
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...