menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

tirsdag den 26. april 2011

Cirkus Summarum 2011


Har I prøvet at være i det dér Cirkus Summarum???

Det har vi ikke, men da Daniel og Freja virkelig har ytret et stort ønske om netop dét, har vi besluttet os for at prøve det for første gang i år på Tangkrogen i Århus.

Billetsalget startede for en uge siden og jeg skal da lige love for at de gode logé-pladser var væk med det samme... Øv, for jeg elsker at sidde på første række i logen...

Men så måtte vi jo ta' det næst bedste... Jeg har læst lidt rundt på forskellige debat-forummer på nettet og jeg kunne læse mig frem til at hvis jeg bestilte billetter i Direktørens Blok fra række 5 og opad, så var det ihvertfald ikke helt galt med udsyn - så vi har bestilt på række 9 midt for til hele familien (pånær Noah, som endnu er for lille til cirkus-halløj).

Skal du have billetter, kan du bestille dem lige her!!

underskrift copy

4 kommentarer:

  1. Vi var derinde sidste år med Camille, som lige var fyldt 3 år. Det var en kæmpe oplevelse for hende og for os, så i kan roligt glæde jer. Cirkus Summarum er stort! :-)

    KH

    SvarSlet
  2. Hej Karina
    Hvor er det dejligt at høre :)
    Silje er jo også lige fyldt 3 år når vi skal afsted - det er lidt spændende hvad hun siger til det!!
    Vi glæder os!! :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  3. Jeg så det i tv i sidste uge. Jeg blev helt fanget af det, syntes faktisk det var helt vildt sjovt.
    Fin blog du har. Jeg snuser lidt rundt :)

    SvarSlet
  4. Jeg har godt nok hørt at de har sendt det i fjernsynet i påsken - øv at vi ikke så det...
    Dejligt at høre at det var sjovt :)
    Så er jeg ret sikker at det nok skal blive et hit for hele familien!!
    Tak for dine søde ord - du er velkommen til at snuse alt det du vil og tak fordi du tager dig tid til at fortælle mig det :)
    Fortsat god weekend!!
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...