menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

lørdag den 5. marts 2011

Lige hvad vi trængte til...

I nat kom vi hjem efter en fantastisk skiferie i Hemsedal og hvor var det bare SKØNT at kunne ligge sig til at sove i sin egen seng - efter sådan en dag med pakning, kørsel og meget gyngende færgeoverfart!!!

Midt på dagen fandt vi ud af, at det jo var i dag der skulle komme MGP og vi var alle enige om, at det var lige hvad vi trængte til!!!

Så da MGP gik på skærmen blev der hygget i stuen med hjemmelavet pizza, cola og vores totale yndlingsdessert - vanilleis med kakaomælk! - mums!!!



Tja, måske tænker du at vores pizza ser ret så kedelig ud??
Det er den nok også og jeg ville virkelig ønske at jeg var til de mere "fancy" pizzaer med alt muligt sundt og lækkert ovenpå... Men det er jeg altså desværre ikke...
Når det kommer til pizza er jeg simpelthen så kedelig og traditionel som det kan blive... Oksekød, skinke, cocktailpølser, champignon, rød peber og masser af revet mozzarella - Så er jeg tilfreds ;)

4 kommentarer:

  1. Hvor er det bare blevet super fint Tina.. Glæder mig til at følge med herinde.. ;)
    Dejligt med en go ferie til jer.. I ser friske ud på billedet... :)

    SvarSlet
  2. 1000 tak Rakel, jeg er også rigtig glad for det - dejligt at du har lyst til at følge med :)

    Det var en helt fantastisk ferie med masser af hytte-hygge og så er det bare SÅ fedt at opleve sine børn suse ned af løjperne - selv Silje synes det var super sjovt at stå på ski :)

    SvarSlet
  3. Wauw Tina.. Hvor er det en flot blog, du har fået dig her :) Jeg glæder mig helt vildt til at følge den! Iøvrigt synes jeg, at pizzaén ser vildt lækker ud. Jeg overvejer at lave en tilsvarende i aften ;)
    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Tak Mette - jeg er også super tilfreds :)
    Jeg er glad for at du synes pizzaen ser lækker ud - vi har jo nok også samme smag ;)
    Jeg har lavet den af en færdigkøbt pizzabund som bare skulle rulles ud - vildt nemt og ret så lækkert alligevel :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...