menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

tirsdag den 29. marts 2011

Hyggelige og kitchede retro-påskeophæng

Disse fantastiske små plastic-æg i gul, grøn og blå har jeg arvet af min oldemor som døde i efteråret.
De hænger nu for aller første gang her i vores hjem og pynter så fint på de lyserød-blomstrende grene.


Men nu har de altså fået selskab!!! For i dag fandt jeg disse kitchede påske-ophæng med kyllinger som er på vej ud af ægget - i genbrugsen til 1 kr stk.
De er bare SÅ fine og så er jeg da ret sikker på at de er i familie med arve-æggene!!??



underskrift copy

2 kommentarer:

  1. Hej 
    Eijj jeg er så vild med det retro påskepynt... Jeg kan mindes at min mor også havde de fugle engang. Øv at de er røget ud. Påsken er nu hyggelig...
    Hilsen sarahbrink.blogspot.com - kig endelig forbi!

    SvarSlet
  2. Sarah:
    Ja, påsken er super hyggelig!!
    Ærgerligt at du ikke nåede at få fingre i din mors plastic-kyllinger før de røg ud, for de er altså bare så fine!!! Jeg er også vild med dem!!
    Tak for din kommenter - Jeg kigger da lige ind til dig ;)
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...