menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

lørdag den 26. marts 2011

Forberedelser til sommerhus-fest



I morgen skal vi fejre Mortens fødselsdag (36 år!!) i et luksus-sommerhus i Blåvand med plads til at alle gæster kan overnatte!!
Vi har inviteret en stor flok "gamle" venner, som vi ser alt alt for sjældent, siden vi er flyttet væk fra Århus-området... Vi bliver 20 voksne og 0 børn!!! Vi glæder os SÅ meget til en super hyggelig, sjov, dejlig og våd aften i fantastiske menneskers selskab!! :)

Lige nu er jeg i gang med de sidste forberedelser, for da vi først kan få nøglen til sommerhuset kl. 13 i morgen og gæsterne er inviteret til kl. 15 (for at vi kan få mest muligt ud af dagen!), ja så er det jo begrænset hvad vi kan nå at lave inden de kommer, andet end at pynte op og gøre det hyggeligt...

For at vi ikke skal stå i køkkenet hele dagen og lave mad mens vi har gæster, så har jeg bagt en kage hjemmefra til når gæsterne kommer, min mor har bagt boller, som vi får med når vi afleverer børnene. Til aftensmaden har jeg lavet en mørbrad-gryderet som bare skal varmes op og serveres med ris, grøn salat og flûtes - dejlig nemt!! Desserten består af min mors lækre chokolade-lagkager, serveret med frugt og dejlig vanilieis fra HjemIs-bilen!!

Morten har købt ind til alverdens forskellige drinks og som den tidligere bartender han nu er (vi mødtes da vi arbejdede sammen som bartendere på et diskotek i Århus), så glæder han sig som et lille barn til at blande, shake og servere farverige alkoholiske drikke for sine gæster :)

Nu må jeg hellere få lidt søvn, så jeg er frisk til fest og farver i morgen - jubiiii!!! :)

underskrift copy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...