menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

tirsdag den 22. marts 2011

De dejlige rester

Det er faktisk ikke særlig tit, at jeg fristes til at købe snolder til bil-turen på vej hjem fra arbejde...
Men i går skete det altså da jeg var i Netto - for jeg kunne da slet ikke stå for en pose mandelæg, som klart ligger i toppen af min favoritliste over påske-snolder og som jeg jo så bare af ren og skær gensyns-glæde var NØDT TIL at have med!!

Heldigvis spiste jeg ikke hele posen, så lige nu kan jeg sidde her ved computeren og nyde de dejlige rester :)


Og hvad blev der så lige af den jeg-spiser-ikke-længere-slik-aftale som jeg lavede med mig selv efter nytår???
Ja, jeg må altså indrømme, at den lige røg sig en tur i vinterferien... Men jeg starter da igen - snart!! Men først efter påske ;)

underskrift copy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...