menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

torsdag den 17. februar 2011

Dét varmer!!! Tak!!! :)

Når man sådan står op kl 05.30 (kun fordi Noah vågnede!) så er det altså en ret kold fornøjelse her i sommerhuset, inden der kommer ordentlig gang i brændovnen…

Så er det, at jeg virkelig sætter stor pris på de lækre hjemmestrikkede sokker, som min mormor leverede i lørdags!!! :)

www.tantetit.blogspot.com

Noget andet der virkelig varmer er, at min “sidevisnings-tæller” nu har rundet de 7000!

7000WAUW altså!!!! Tusind tak for det!!!

Tænk engang, at der har været 7000 enkelt-hits på min blog siden september 2010, altså på bare 5½ måned - dét synes jeg er ret vildt!!! Jeg har lavet 125 indlæg siden jeg satte tælleren på og ved brug af min lommeregner på mobilen, kan jeg så regne ud at der i gennemsnit har været 56 hits på hvert af mine indlæg – dét synes jeg er flot og jeg er ret så stolt!!! En del af familie og venner får indlæggene via mail, så de er ihvertfald ikke på bloggen og kigge rundt… Men hvem er mon så?? Ja, lidt nysgerrig er man vel altid :)

Jeg er helt vildt glad for at der er nogen som har lyst til at læse med her hos mig og jeg nyder hver en kommentar jeg får!!! Af hjertet - TAK!!! :)

2 kommentarer:

  1. Jeg læser med og synes de sokker er super lækre!!!!!
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  2. Tak fordi du læser med :) Jeg nyder også at læse med hos dig :)
    Ja, jeg er altså også helt vild med de sokker - de er super hyggelige i de grålige farver og ret smart med garn der selv kan lave mønster!!!
    Dejligt med en mormor der kan strikke, når nu jeg aldrig her taget mig sammen til at få det lært :) Faktisk leverede hun også lige et par til Daniel og Morten i samme farver... Skønt!!! :)
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...