menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 5. december 2010

December-blogudfordring #05

En hjemmeside som du bruger jævnligt:

Udover at være storforbruger af Facebook og Blogger, så har jeg et par andre hjemmesider som jeg faktisk bruger ret så ofte.

Den første er Vores Børn hvor jeg mest bruger deres madplan. Der er nemme, sunde og børnevenlige retter på planen og så er det dejlig nemt i en travl hverdag at kunne gøre brug af en allerede færdiglavet madplan :)
Jeg deltager også i deres konkurrencer og har vúndet en enkelt gang :)

Den anden er Sjov for børn, hvor jeg blandt andet finder gode idéer til udflugter, anmeldelser på forlystelsessteder samt aktiviteter for og med børnene. Jeg laver også indimellem anmeldelser når vi har været på udflugt :)
Konkurrencerne deltager jeg også i, men har desværre ikke prøvet at vinde, endnu ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...