menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 5. december 2010

December-blogudfordring #03

Hvad lavede du i dag?

Det spørgsmål skulle jeg have svaret på i fredags, men da havde jeg aaaaallltt for travl - nu skal I høre hvad jeg lavede :)

Jeg havde fri fra arbejde, for det var nemlig den årlige jule-hygge-klippe-dag på skolen. Jeg plejer at være med Daniel som går i 3. klasse, men nu da Freja er startet i 0., så må det være hendes tur til at have mor med :)
Daniel ringede dog til morfar, som heldigvis godt kunne komme, for det er altså mest hyggeligt at have én med!!!
Det var en super hyggelig dag, som startede med at hele skolen samledes i gymnastiksalen til julehistorie og fællessang. Jeg bliver helt rørt og får faktisk lidt våde øjne, når alle eleverne skråler med på de dejlige julesange og man kan mærke hvordan glæden og fællesskabet summer i salen!!!
Hør selv hvor skønt det lyder (det er Freja som vinker til sidst i klippet):


Derefter gik vi ud i klasserne og så blev der klippet julepynt, lavet juledekorationer og spist æbleskiver.



Fredag aften var jeg på arbejde i klubben, hvor vi holdt alkoholfrit "Christmas Party" for kommunes unge i alderen 13-18 år. Der kom 400 unge - det er helt fantastisk og kanon fedt at SÅ mange vil deltage i et arrangement som vi har stablet på benene.

Jeg var hjemme ved 02.30 tiden og kravlede træt i seng efter en dejlig, hyggelig og super sjov dag!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...