menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

tirsdag den 5. oktober 2010

"Moar, nu er den første høne kommet"!!!!

- råbte Karens datter ned i kælderen til sin mor, da hun havde åbnet døren for mig :)
Jeg kunne ikke lade være med at grine lidt, for det var altså bare SÅ sødt!!!

Ja, det er altså mig der er den heldige høne, som ene og alene var til en super hyggelig hækle-aften hos Karen Klarbæk og hendes mor.

Vi fik snakket rigtig meget - faktisk så meget, at jeg næsten ikke kunne koncentrere mig om at hækle, men så er det jo heldigt at have en/to hækle-eksperter ved sin side :)

Jeg fik dog hæklet disse to split-flag, som jeg håber skal hænge sammen med mange andre hæklede split-flag som flagranke på vores juletræ!


Karens mor havde bagt de mest fantastiske kager, som jeg var heldig at få opskriften på.
I dag har jeg så bagt en portion af kagerne, som vi fik da Daniel og Freja kom hjem fra skole. Jeg skal lige love for at de vakte STOR begejstring!!!
Daniel udbrød: "Mor, det her er de bedste kager jeg nogensinde har smagt!"

2 kommentarer:

  1. Du er for sej. Både 2 færdige flag og alle de Rimbo boller.

    Enlige høklehøner er nu super hyggeligt.

    Lad os se om ikke vi kan lave en aften en anden gang snart hvor alle hønsene kan samles.

    Karen

    SvarSlet
  2. Flotte Flotte Flag. Kagerne ser bestemt dejlige ud - dem må vi have med på skiferie.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...