menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

mandag den 11. oktober 2010

Det blev det altså til :)

I torsdags var jeg til krea-hygge med Rakel og Camilla.
Rakel er jo så idéfyldt og kreativ og hun foreslog at vi kunne sy bøger eller billedrammer. En billedramme blev derfor mit projekt :)
Som projektet skred frem blev jeg enig med mig selv om, at det skulle være et navneskilt med billede på til Noahs nye værelse.
Men, da jeg skulle til at sy navnet på, gik det op for mig at skiltet desværre var blevet alt for lille. Der ville ihvertfald ikke være plads til et særlig stort billede og navnet ville blive for lille…
Så derfor blev det altså til et toilet-skilt til gæstebadeværelset og nu behøver folk ikke længere spørge om, hvor toilettet ligger :)
I bade-legetøjs-baljen havde vi tilfældigvis denne søde andekrog med sugekop på og den passer perfekt dertil!!!www.tantetit.blogspot.com

4 kommentarer:

  1. Jeg synes faktisk også den er blevet ret fin - sjovt som nogen ting bare slet ikke ender ud som det man egentlig havde tænkt sig :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  2. Aj hvor godt... det var skægt.. og nej det var jo ik lige det vi havde set komme... :))) Men rigtigt fint.. det er nok det der er lidt sjovt at det ik bliver som man havde regnet med.. :))
    Jeg tror forresten måske alligevel at det æble stof du havde med ormen er graziela, for kan se at ulla har et indlæg hvor der er noget lignende? :)

    SvarSlet
  3. Ja, det er lidt sjovt at det lige blev til et toilet-skilt!!!
    Jeg har altid syntes at det er hyggeligt med et skilt på wc-døren, men har ikke lige fundet et der kunne passe til vores hus... Men hvorfor så ikke selv sy et?? ;)
    Det var super hyggeligt da vi var samlet - der er åbenbart flere der gerne vil være med på en krea-klub her i byen, så mon ikke vi skulle prøve at arrangere noget??
    Jeg synes også det minder om noget Graziela, men det mangler jo bare det lille hjerte og navnet... Men hvis Ulla har et indlæg med det, så er det jo nok det!! :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...