menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

onsdag den 15. september 2010

Dyrene i Hakkebakkeskoven

Jeg nyder at læse sammen med børnene og stort set hver aften læser vi godnathistorie.

Lige nu læser vi min bog fra da jeg var barn - “Dyrene i Hakkebakkeskoven”. Det er et herligt gensyn med Klatremus, Morten Skovmus, Mikkel Ræv, Bagermester Harepus og alle de andre.

I aften bliver vi færdige med bogen, for i morgen skal vi nemlig i teateret og se familieforestillingen om “Dyrene i Hakkebakkeskoven”. Vi glæder os helt vildt, for vi ELSKER nemlig at være i teateret!!!! :)

14. september 2010 025

2 kommentarer:

  1. Den bog har været favorit her hjemme i mange år.
    Den ældste af mine tre døtre synger tit sangene derfra . Hun er nu 23 år. Men synger dem alligevel stadigvæk .
    Mvh Kirsten

    SvarSlet
  2. Det er også en skøn bog som jeg er sikker på at vi kommer til at læse flere gange!!! Det var fedt at se den opført som teater/musical og ja, sangene er super gode - vi er vist nødt til at finde den på cd, så vi kan lære sangene helt :)
    Måske du og din datter skulle bestille billetter til én af forestillingerne på deres landsturné? ;)
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...