menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

mandag den 13. september 2010

Arvestykker fra min oldemor

For tre uger siden døde min 100 år gamle oldemor og børnenes tip-oldemor – hun var ånds-frisk og boede i egen lejlighed til det sidste. Vi vil altid savne hende, men det var godt hun fik fred, for hun var mæt af dage og har været det i flere år – godt vi har mange dejlige minder at tænke tilbage på.

En uge før hun døde besøgte jeg hende og hun gav mig denne fine blå løber, som hun selv har kniplet – det var en helt speciel gave, for både hun og jeg vidste nok inderst inde at det var sidste gang vi ville se hinanden. Jeg er bare ufattelig glad for og den pynter så fint på vores lille hvide skænk i éntreen.

9.-11. september 2010 025

Da lejligheden skulle tømmes kunne vi familiemedlemmer komme og se om der var noget vi kunne tænke os. Ikke mange benyttede sig af tilbuddet, det forstår jeg ikke for det bedste er da arvestykker som indeholder mange gode minder!

Jeg fik rigtig mange fantastiske ting med hjem og nogle af dem vil jeg vise i indlæg i den nærmeste fremtid.

4 kommentarer:

  1. Nogle ting er bare vigtige at passe på...især arvestykker.
    Der er næsten altid en helt speciel tanke bag.

    SvarSlet
  2. Ja, arvestykker er noget helt specielt som rummer mange minder. Det er nogle af de ting jeg værner om og sætter stor pris på.
    Det er ikke alle store møbler, men blot mindre ting som bare har en helt unik betydning.
    Kh Tina

    SvarSlet
  3. Hej Tina! Ja det er nogle rigtig fine ting vi har fået. Det var godt at vi kom afsted. Der står jo også et fint sybord og en skammel hos os. Har I mon plads til mere :)
    Knus Mutti.

    SvarSlet
  4. Der er altid plads til mere :) Specielt når det er arvestykker!!!
    Jeg er SÅ glad for at vi kom afsted og ja, vi fik godt nok hamstret en masse fine ting og sager!!! :)
    Jeg elsker sybordet og jeg elsker skamlen!!!
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...