menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

onsdag den 4. august 2010

Tirsdag den 3. august 2010

Misserne har nu været hos os 1 dag og vi kan godt mærke på dem at de ikke er vant til børn, men det skal de nu nok vænne sig til :)
De ligger det meste af tiden inde i transportkassen (selvfølgelig frivilligt) og kommer kun ud for at spise og gå i kattebakken...
Børnene henter dem ud engang imellem, men ligeså snart de sætter dem ned, så løber de ind i transportkassen igen - her er det Liva (Pelle kan jeg ikke få et ordentligt billede af, da han gemmer sig under tæppet :)


Freja som fotograf igen - det er som om hun selv er favorit-modellen ;)


Og så har hun taget et billede af min smukke hortensia som står i bedet i indkørslen. Her står de sammen med andre af mine total-favorit planter Hostaer og Hasselurt...


Her til aften spurgte Daniel hvor hans far var henne og da han hørte at han var kørt til fodbold (der spilles Fjends Cup i øjeblikket og Morten er spillende træner) blev Daniel noget skuffet, for han ville gerne se sin far spille...
Jeg foreslog at jeg kunne køre ham derud (jeg ville nemlig ikke selv derud med de 2 små, da det bliver for sent for dem). Det ville Daniel gerne, så han tog varmt tøj på og pakkede en taske med et tæppe til at sidde på, pung med penge til lidt hygge samt en sodavand :)
Så blev han sat af i Sparkær hvor farmand blev rigtig glad for at se ham!!!


Noah som nu er blevet 8 måneder kom lige i bad inden sovetid og der blev PLASKET!!!!



Da Silje opdagede at Noah var i bad ville hun også, så hun kom i det lille badekar sammen med Noah :)


Da Freja opdagede at de andre var i bad ville hun også, så Noah kom op og Freja kom i :)



Da Silje og Noah var puttet kunne Freja og jeg få ro til at læse i den balletbog som hun har lånt af en veninde - Freja vil nemlig ger begynde til ballet efter sommerferien??!!
Her sidder hun sammen med Liva :)

2 kommentarer:

  1. Hej Dorte :)

    Tak for det - jeg nyder at tage billeder og synes det er fantastisk at bruge dem til noget - bloggeri er en genial opfindelse :)
    Børnene ELSKER at læse/få læst bloggen - det er jo sjovt at se billeder af sig selv og endnu mere at høre teksten som er skrevet dertil!!!

    Freja synes det er sjovt og spændende at Moster Marianne har gået til ballet :)
    Vi har lige her til aften som godnatlæsning læst en balletbog færdig. Deri står, at børn skal være 11 år før de må få de rigtige balletsko på, da deres muskler skal være stærke nok til at holde hele kroppen kun på tæerne...
    Så vi køber bare nogle almindelige ballet/gymnastiksko i sportsforretningen, de kan ikke være så dyre... :)

    TAK for sidst!!!!! :)

    Knus Tina

    SvarSlet
  2. Dorte:
    Dejlige billeder TanteTit Jeg skal lige huske at spørge min søster om Freja kan låne hendes balletsko - eller hvad synes du

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...