menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

mandag den 16. august 2010

Oprydnings-projekt

Jeg er endelig kommet igang med mit store "allersidstebarsels-projekt"... Nemlig at få ryddet op og gjort rent i HELE huset - hvilket også inkluderer ALLE skuffer og ALLE skabe!!!
Jeg tager ét rum af gangen og i går fik jeg ordnet soveværelset - fik sorteret mit tøj og bad Morten SKYNDE sig at køre ned i tøjcontaineren med den sæk af tøj jeg ikke bruger mere - for ellers ville jeg nok bare fortryde noget af det og så ville det igen havne i skabet!!! :)
Nu er der så blevet plads i skabet til alle mine kreating, som i øjeblikket bor i Siljes skab...
FANTASTISK med et total opryddet og rengjort soveværelse!!!

I dag har jeg ordnet det store badeværelse ved siden af soveværelset - det er også blevet gjort rent og da Silje stort set ikke bruger puslebordet mere (kun når hun har lavet puh ;) så er Siljes tøj blevet flyttet fra puslebordet og ind i skabet og så har hun fået en skuffe i kommoden i soveværelset til undertøj, nattøj og strømper, ligesom Daniel og Freja har - det synes hun er STORT!!!

Her er lige et billede af Noah som legede med sit "Noahs Ark" mens jeg lige lagde sidste hånd på badeværelset :)


Da vi havde spist aftensmad, gik Silje ud på badeværelset - vi undrede os over hvad hun skulle derude... Pludselig kommer hun ud i alrummet med favnen fuld af tøj og lægger det på sine stole som hun havde sat frem før vi spiste... Meningen med hendes lille projekt fandt vi faktisk ikke ud af :)


Her rydder hun op igen ;)


Bare ind i skabet med hele bunken!!!


Og så lukker vi bare lige for rodet (ligesom mor plejer at gøre - men det er selvfølgelig SLUT nu!!! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...