menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

onsdag den 21. juli 2010

Kattekillinger :)

Søndag den 18. juni 2010

Da vi kom til Ikast for at hente børnene, kørte Morten og Jan til Viborg og jeg og børnene blev hos mine forældre. Mens de to små sov, kørte vi andre til Silkeborg for at besøge min fars kusine og hendes mand - de har lige fået kattekillinger og vi har lagt patent ind på 2 af dem, men ville dog gerne lige se dem inden vi besluttede os.

Men børnene og jeg forelskede os straks i de to kære små - hold op hvor var de lækre :)

Her er Daniel med "Pelle" - han er sort/mørk grå med hvid og så er han lidt langhåret


Her er hunkillingen som vi endnu ikke har fundet et navn til - Jeg har ALDRIG set noget lignende!!!
Hun er én stor uldtot - hun er bare SÅ dejlig - eneste problem er at hun endnu ikke er helt renlig, men det skal hun nok blive :)


"Ikke for tæt på!!!" :)
Hun er SÅ charmerende


Her er de begge to - klar til at lege :)


Her er alle tre killinger, den røde var dog desværre meget sky...


Er hun ikke bedårende???



Det er hårdt at have gæster


Pelle - enormt sød, kælen og legesyg :)



Mandag i uge 31 kører vi til Silkeborg og henter vores nye familie-medlemmer hjem til Stoholm - VI GLÆDER OS!!!!

3 kommentarer:

  1. Ja de er godt nok søde. De er ikke til at stå for. Jeg så dem for 4 uger siden, da de lige var født. Glæder os til at I får dem hjem til Stoholm :)

    SvarSlet
  2. Jøsses Titi.. Sikke nogle lækre kattekillinger!! Den uldtot er da bare for vamset og lækker! Jeg stemmer på navnet Mille eller Anna :)
    Glæder mig til at høre, hvilket navn i finder på!

    SvarSlet
  3. Hej Tina
    Åh - hvor er de dog kære - man får helt lyst til at få en kat :)
    Kh Dorte

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...