menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

tirsdag den 20. juli 2010

"Must Haves" til bla. legehuset

Fredag den 16. juli 2010

På denne blog blev jeg gjort opmærksom på, at de i Netto igen havde "Rice"-skålene i butikken men kun i sæt med 3 størrelser skåle i samme farve - smart at købe 3 sæt og dele dem, så man får 3 skåle i forskellige størrelser og i forskellige farver!
Jeg købte derfor de 3 sæt - 1 sæt købte min søster, det andet er til mig selv og det sidste er til legehuset. 89 kr pr sæt.



Mere "guf", også fra Netto:
En smart brødkurv i turkis plast (25 kr) og melamin-muffin-skåle (19 kr pr. sæt) samt melamin målekander (19 kr pr sæt) - Det hele er til legehuset!

1 kommentar:

  1. Ja Tina du forstår at finde de rigtig fine ting. Man skal have god tid, når man er ude at handle med dig. I går Henning og jeg var i Århus hos Mette kom vi forbi en butik med en masse lækre ting og Mette siger: det må lige være en butik for Titi :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...