menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

onsdag den 21. juli 2010

Grøn Koncert

Lørdag den 17. juli 2010

Efter at have afleveret vores 4 skønne børn i Ikast hos mine forældre kørte Morten, Jan (en ven) og jeg til Århus hvor vi skulle til Grøn Koncert.
Jeg elsker at være til "festival" såsom Grøn Koncert og Skanderborg - egentlig slet ikke pga musikken, men udelukkende fordi jeg synes det er smadder hyggeligt!!!

Vi havde medbragt øl og sodavand og de skulle selvfølgelig drikkes inden vi gik ind på pladsen. Så vi bredte vores tæpper ud (hvis Morten og Jan skulle have bestemt, så havde vi ikke et eneste tæppe med, fordi det er iiihhh så besværligt at bære på - MEN jeg insisterede, for det er altså bare meget mere hyggeligt at kunne sætte sig på et tæppe og "have plads til at få gæster!! :)

Her har vi fået selskab af Betina, Henrik, Peter og Helle - og så var jeg jo lige nødt til at få lidt billeder af at vi hygger på tæpperne :)





Så er vi kommet ind på pladsen hvor drikkevarerne udelukkende bestod af fadøl og cider...


Så har vi fået selskab af Jonas (Mortens arbejdskollega), hans kæreste Mia og en af deres venner.


Det var fantastisk vejr, men pludselig begyndte det at styrt-regne - ½ time stod det ned i stænger og vi forsøgte at finde ly for regnen... :)


... men det var nu hyggeligt ;)



Jeg nyder min frokost i silende regn...


Og så kom solen frem igen :)



Da min kære lillesøster fik fri fra arbejde kom hun ud til os - her står hun sammen med Mia foran scenen :)

1 kommentar:

  1. Hej Tina
    Dejlige festival billeder TanteTit - godt du havde tæppet med ;)
    Kh Dorte

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...