menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

onsdag den 12. maj 2010

Et frækt pindsvin!!! :)

Da vi gik ud af døren i går morges lå der nogle små sorte klatter på fliserne. "A det??" spurgte Silje og jeg forklarede hende, at det er pindsvinet der har lavet pølser, og så kan det nok være at pindsvinet fik skældud af Silje.
"Aaaaaaddd!!! - Fyfy - puuuuha" fik den lige at vide :) og da hun kom hjem fra dagpleje, skulle der så lige ryddes op efter det frække pindsvin. Hun fik en lille kost og fejebakke, men det er altså nemmere at bruge fingrene :)
Silje er meget interesseret i insekter - her har hun fundet en myre som hun har samlet op (den sidder yderst på hendes tommelfinger)
Da jeg hentede Freja i børnehaven var hun meget hemmelighedsfuld og stod med noget på ryggen. Hun sagde, at det var et brev til mig som skulle i postkassen. Spændende!! Så hun løb i forvejen hjem for at putte det i postkassen og så kunne jeg åbne postkassen når jeg kom hjem.
Da jeg nærmede mig huset stod Freja ved postkassen og da hun så mig, skyndte hun sig at stikke hånden ned i postkassen for at tage brevet og løb mig så i møde med brevet i hånden. Hvor sødt - hun kunne bare ikke vente :) Inde i brevet lå en tegning med et smukt mønster, som nu pynter i køkkenet!!
Vores lille nullermand er blevet dygtig til at rulle fra ryg til mave og han gør det hele tiden!!! Med det samme jeg ligger ham på madrassen eller i kravlegården, så ruller han rundt (og har nu fået endnu et kælenavn: "mors lille rulle-kebab" :)
Den eneste ulempe der er ved at han hele tiden ruller om på maven er, at han faktisk ikke gider at ligge på maven, så han fortryder hver gang han ruller rundt og begynder så at græde. Vi ruller ham tilbage igen og 2 sekunder senere ligger han igen på maven og er utilfreds :)
Her har farmand lige taget en glad Noah op af barnevognen - den lækre strikcardigan har oldemor (Mortens farmor) strikket.

Børnene nyder at trampolinen er sat op igen og bruger den rigtig meget. Men hold da op, hvor bliver de "elektriske" af at hoppe på den!!!
Se lige Freja :)
Daniel går til fodbold og er begyndt selv at cykle derned - store dreng!!! I går skulle Mortens hold spille pokalkamp på hjemmebane. Daniel fik en aftensmads madpakke med i fodboldtasken, så kunne han blive nede og se far spille fodbold.

Silje er ret glad for at se fjernsyn og yndlings dvd'en er uden tvivl Teletubbies. Her hygger hun i stuen med Teletubbies, sut og dyne.
"Hvor er Teletubbierne henne??" :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...