menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

onsdag den 5. maj 2010

Biblioteket = én af de få gratis glæder :)

Der er ikke meget der er gratis i samfundet - men biblioteket er dog en undtagelse og netop biblioteket, er min familie stor-forbruger af!!!
Børnene og jeg ELSKER at komme på byens lokale bibliotek og er der mindst 1-2 gange om ugen. Vi låner bøger, tidsskrifter, tegneserier, musik, lydbøger, dvd'er, samt spil til pc, wii og playstation. Vi søger og reserverer meget hjemmefra og nyder også at deltage i alle de billige kulturrelle arrangementer som biblioteket arrangerer.
I det hele taget kan jeg ikke se nogen grund til ikke at benytte alle de muligheder biblioteket tilbyder...
Selvfølgelig skal man huske at aflevere til tiden, for ellers kan det godt blive en dyr fornøjelse :/

Når vi nu kommer så tit på biblioteket, har vi jo også lært medarbejderne godt at kende og de er bare SÅ søde. Specielt lederen af biblioteket har vi et super godt forhold til og vi får altid en hyggelig sludder hvis hun er på arbejde når vi er der.
Sidste tirsdag fortalte jeg hende at jeg har besluttet mig for, at jeg vil lære at sy og at jeg vil starte med en nederdel til mine piger.
Hun fortæller mig at hun selv syr rigtig meget og at hun vil tage nogle gode bøger med af hendes egne som jeg kan låne. Vi aftaler, at jeg skal komme derned igen torsdag.
Da jeg kommer om torsdagen har hun både en bog til mig, men også et stort stykke stof med små blomster, som jeg må få til at øve mig på. Det var bare SÅ sødt af hende!!!

I weekenden lånte jeg min mors symaskine og gik i gang med at sy en nederdel til Freja af det stof som jeg havde fået. Den blev faktisk rigtig sød, så jeg er godt tilfreds med min debut :)
Freja blev bare SUPER glad for nederdelen og havde den på i børnehave om tirsdagen og da jeg hentede hende tog vi selvfølgelig ned på biblioteket for at vise resultatet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...