menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

lørdag den 8. maj 2010

Akvarel-"hygge på højen" ;)

Min veninde Camilla fra Hygge på højen har sammen med sine to ældste piger lavet de flotteste akvarel-billeder efter Britta Johansons teknikker. Efter at have set billederne, har jeg længe gerne villet lære metoden og lave billeder sammen med mine børn, da vi mangler kunst på væggene herhjemme :)
En dag spurgte Camilla om Freja og jeg havde lyst til at komme på besøg en dag, så kunne Freja og Anna male med akvarel. Det ville vi selvfølgelig meget meget gerne, så i fredags hentede jeg pigerne i børnehaven lige efter madpakkerne (de havde i dagens anledning fået lov til at spise sammen til frokost :) og så gik vi hjem til Camilla som ventede med nybagte chokolademuffins.


Pigerne var dygtige til at koncentrere sig og fik malet nogle smukke billeder. Her er Frejas to billeder...


Det var rigtig spændende at lære teknikken ved denne metode og faktisk er det ret simpelt... Jeg lånte Camillas bøger med hjem og skal nu bare have bestilt akvarelmaling, papir og fedtfarver hjem - Jeg glæder mig, for SÅ skal der males!!!! :)

1 kommentar:

  1. Ja det var jo super hyggeligt at have besøg af jer som altid:O)
    Sig endelig til hvis du bestiller noget hjem - så vil jeg nemlig også gerne have noget med:O)
    Knus

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...