menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

onsdag den 7. april 2010

Retro-dukkevogn

WOW... hvor heldig har man lov til at være :o)

Jeg var på besøg hos min elskede mormor i dag og vi gik en tur hen til den Folkekirkens Nødhjælp Genbrugsbutik hvor hun arbejder som frivillig.

Da vi træder inden for døren i butikken ser jeg den mest fantastiske retro-dukkevogn i orange og beige... Jeg tænker at den nok er temmelig dyr, men da jeg ser på prisskiltet bliver jeg noget forbavset: 30 kr!!!!! HAPS siger jeg bare og så købte jeg vidunderet til min Silje-pige som eeeelsker at lege med dukker :)

Da jeg havde hentet Silje i dagplejen og viste hende vognen blev hun bare SÅ glad og selvfølgelig skulle vi ud at gå en tur med hver vores barnevogn - så dukken blev puttet i retro-vognen og Noah blev puttet i sin barnevogn, selvom han bestemt ikke selv synes at han skulle sove nu, men Silje kunne bare IKKE vente, så lillebror måtte lige ofre sig lidt for sin yngste storesøster i dag ;o)

5 kommentarer:

  1. Hold da helt op hvor er den smuk og den ser ovenikøbet ud til at være i fin stand så jeg kan godt forstå at både du og Silje blev glade. Vi havde i mange år en ligende blå, men den var allerede gammel da vi fik den og efter otte års trillen i vores familie brød den endegyldigt sammen sidste sommer. Nu har min yngste hele to fine nye vogne (én fra mormor og én fra farmor), men det er bare ikke helt det samme vel?

    P.S.: Du ved det sikkert ikke men det er realt kun muligt for blogspot brugere at kommenter på din blog. Jeg kommenterer med min henvisningsblog som jeg har til det samme. Hvis du klikker på mit navn kommer du ind på bloggen og nederst på siden står hvordan du kan ændre indstillingerne.

    SvarSlet
  2. Den er virkeligt virkeligt fin.. Man kan godt være heldig at finde fine sager hernede i genbrugen.. Jeg er bare for dårlig til at komme derned.. :)

    SvarSlet
  3. Hej Marina
    Tak for din kommentar og oplysningen ang mine indstillinger, jeg vil se om jeg kan ændre dem ved at følge instrukserne :)
    Ja, barnevognen er smuk, men i super god stand er den ikke... Den er lidt skæv og der er gået lidt hul på kalechen, men den er helt perfekt til at bruge når der skal leges med dukker udenfor!!!
    Jeg kan heller ikke lade være med at tænke på den lille pige som for mange år siden fik denne fine barnevogn helt fra ny... Det kunne egentlig være ret spændende at høre vognens historie :)

    Rakel: Jeg er heller ikke god til at komme ned i den lokale genbrug... Men én ting har jeg lært af de gange jeg har været sådan nogle steder: Hvis der er noget jeg vil have skal jeg købe det med det samme, for hvis jeg fortryder så er det højst sandsynligt væk og det er bare SÅ ærgerligt!!!

    Kh Tina

    SvarSlet
  4. Jeg fandt også én magen til bare i rød til et af sommerens loppemarkeder. Haps 30kr og Anna elsker den, ikke at hun er god til at lege med dukker, men triller rundt med vognen og får derigennem startet en leg. Fantastisk!

    Dejlig blog du har og SKØNNE unger. Jeg vil klart følge dig. Kh

    SvarSlet
  5. @Binemor: Ja, man kan altså virkelig være heldig på de loppemarkeder og så er det bare med at slå til!!
    Tusind tak for dine søde ord - dejligt at du har lyst til at følge med :)
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...