menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

torsdag den 29. april 2010

Min dejlige "blomsterpige"

Jeg har i eftermiddag været ude på naturskolen ved Hald Hovedgård, hvor Daniels klasse har "hyttetur" med overnatning i shelters. Derfor blev Freja hentet sent i børnehaven og lige netop i dag, var det ikke så godt. Freja havde ventet og ventet og ventet på at jeg skulle komme, selvom hun godt vidste, at jeg først ville komme kl. 16.00. Men en af hendes bedste veninder havde fortalt hende, at hun om morgenen havde puttet et brev i vores postkasse til Freja og det brev har Freja så gået og glædet sig til at åbne hele dagen :)
Her åbner en spændt Freja postkassen...
Og finder denne fine pose med et MEGET sødt brev i, som veninden selv har skrevet. Der står: "Du er en sød ven. Vil du med mig hjem fra børnehave" - Hold da op, hvor blev Freja glad, det varmer helt ned i maven at få sådan et brev! Hun løb med det samme ned til veninden for at sige tak og de aftalte, at Freja skal med hende hjem i morgen :)
Morten overnatter i shelters sammen med Daniel, så Freja, Silje, Noah og jeg gik lige en lille eftermiddagstur ned til Rema. De havde de sødeste lyserøde/pink nelliker, som passer lige til de nye altankasser som jeg har købt til legehuset. Og en skøn lilla sommerfuglelavendel til en krukke ved legehuset, som forhåbentlig vil tiltrække en masse smukke sommerfugle :)
Freja fandt en lille vogn og kørte stolt rundt med alle sine fine blomster, som hun glæder sig til at plante ud på fredag - for i morgen skal hun jo på legebesøg ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...