menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

tirsdag den 20. april 2010

Endelig kom jeg i gang.... :)

Jeg har længe været forelsket i Rie Elise Larsens fugle/ugle-ophæng, men har egentlig været lidt for nærig til at bestille dem hjem via nettet pga portoen (jeg har nemlig ikke set dem i nogen butikker). Så kom jeg til at tænke på, at jeg måske kunne lave nogen selv og prøvede at søge på nettet efter en skabelon - Og det var faktisk i den forbindelse at jeg kom til at stifte bekendtskab med blogverdenen, da min Google-søgning ledte mig til nogle af de bloggere der selv har kreeret fugle-ophæng.

Rakel har en fin beskrivelse og billeder af hvordan hun har lavet sine fugle, så nu manglede jeg bare papiret, som jeg både er for nærig til at betale porto for, men egentlig også gerne vil se og røre ved inden jeg køber - sådan har jeg det faktisk med mange ting, hvilket gør det svært for mig at købe via nettet.

I går var Siljes dagplejemor syg, så Silje var hjemme hos mig. Da vi afleverede Freja i børnehaven mødte vi Camilla og vi blev enige om, at Silje og jeg skulle komme på hygge-visit hos hende og Alma, så jeg kunne se hvad hun sysler med af kreative ting.


Det var bare rigtig hyggeligt og pigerne havde meget ud af at lege/være sammen. Silje er jo vant til at være sammen med tre store drenge i dagplejen, så det var helt dejligt at se hende sammen med en pige på hendes egen alder (der er kun 9 dages forskel på de to).

Det var meget inspirende at se alt det Camilla har og så var hun så sød at give mig nogle stykker af hendes flotte Rie Elise Larsen papir samt en lille fugl som hun selv har lavet så jeg kunne se skabelonen, 1000 tak Camilla!!! :)
(Jeg skal til Århus på fredag, så der vil jeg købe noget lækkert papir, så kan Camilla få noget af mig).


Det kriblede helt i fingrene på mig for at komme i gang med at klippe/klistre, så heldigvis passede det med at Noah var faldet i søvn i barnevognen mens vi gik hjem og det var også blevet tid til at Silje skulle sove. Så jeg fik lige et par timers krea-tid mens mine små sov i hver deres barnevogn på terrassen.

Her er resultatet, som jeg er meget glad for!!! Det ene ophæng hænger i vinduet ved siden af vores entré-dør og det andet pynter i vinduet på Mortens kontor :o)



Jeg blev ikke helt færdig om eftermiddagen, men fortsatte om aftenen kl. 20.30 da jeg havde puttet alle mine børn :o)

Noah plejer at vågne ved 23-tiden for at få sin vælling, så jeg venter altid med at gå i seng til han har fået den, for så passer det med, at jeg kun skal op én gang mere i løbet af natten for at give ham en flaske.

Men da klokken blev 00.30 var han ikke vågnet endnu, og da havde jeg lige fået lavet ophæng nummer 2 færdig. Jeg blev enig med mig selv om at jeg nok hellere måtte gå i seng, selvom jeg egentlig godt kunne have fortsat med måske at lave en ugle - nu var jeg jo lige så godt i gang ;)

Men jeg gik i seng og sov indtil kl 07.00 hvor vækkeuret ringede - det kan nok være at jeg fløj op for at kigge til Noah om han nu også træk vejret og det gjorde han da heldigvis :)

Så det var altså første gang Noah sov igennem, 10½ time, han er bare 4½ måned, så det er da fantastisk!!!! Nu håber jeg bare at det er noget han vil fortsætte med og at det ikke bare er en "éngangsforestilling" :)

1 kommentar:

  1. Ihh, hvor er de blevet fine...Og sikke sej ham Noah har været - sjovt nok han sov igennem nu som vi lige havde snakket om at han "kun" sov tre timer ad gangen!!
    Alma sidder på mit skød i skrivende stund - hun har lige set billedet af Silja - ja Sille siger hun:O)
    De må snart have en lege dag igen!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...